اخبار داغ

گلایه شهروندان از رهاسازی زباله در شهر یاسوج؛

زباله های که چهره پایتخت طبیعت را زشت تر کرده است+تصاویر

زباله های که چهره پایتخت طبیعت را زشت تر کرده است+تصاویر
این روزها به واسطه نبود مدیریت قوی در جمع آوری زباله های شهری شاهد چهره زشتی از انباشت زباله در خیابان های شهر یاسوج هستیم که این مسله باعث نگرانی شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد نگین گردشگری استان با لقب پر آوازه پایتخت طبیعت ایران سالهاست مقصد گردشگرانی از سراسر کشور است که برای تفریح و لذت بردن از آب و هوا و مناطق زیبای طبیعتی به این شهر سفر می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 به همه این تفاسیر هستند مناطقی در شهر یاسوج که عدم مدیریت و سازماندهی زباله های خدشه ای بر نام و آوازی زیبایی های یاسوج می کشد، این روزها حال و هوای شهروندان شهرک امام حسین(ع) یاسوج که یکی از مناطق پر جمعیت مرکز استان حساب می شود خوب نیست. 

,

دپوی زباله های خشک و تر در منطقه شهرک امام حسین(ع) شهر یاسوج باعث گلایه مندی شهروندان این منطقه ازشهر یاسوج شده است.

,

متاسفانه بوی تعفن شدید ناشی از تخمیر این زباله‌ها باعث گلایه شدید، زباله هایی که وجودشان به عنوان تهدیدی جدی برای سلامتی و بهداشت عمومی تلقی می شود.

,

عدم جانمایی سطل زباله ها در این منطقه از شهر یاسوج باعث شده است تا انگل ها، مواد آلوده کننده، فساد پذیر و نیز رطوبت پناهگاهی مناسب برای انواع حشرات و جوندگان موذی باشد.

,

توده های زباله از عوامل اصلی و مولد بسیاری از بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات و سایر بیماری‌های واگیردار  بوده ، پراکندگی مواد زاید خانگی از یک سو و طولانی شدن زمان برداشت زباله از معابر و اماکن عمومی از سوی دیگر از جمله عوامل مساعد کننده برای تکثیر و رشد سریع بسیاری از باکتری‌ها، انگل ها، موجودات و جوندگان موذی است.

,

مسئولین شهری باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب سطل زباله در این منطقه کنند تا شهروندان شهرک امام حسین(ع) شهر یاسوج مجبور نباشند زباله های خود را در کنار خیابان رها کنند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه