اخبار داغ

فرماندار کرج :

رویکرد دولت آیت الله رئیسی اعتماد به جوانان است/ امنیت مثال زدنی کشور مرهون خون شهدای دفاع مقدس است

رویکرد دولت آیت الله رئیسی اعتماد به جوانان است/ امنیت مثال زدنی کشور مرهون خون شهدای دفاع مقدس است
غفور قاسم پور گفت: هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم نتیجه آن را هم دیده ایم رویکرد دولت آقای رئیسی اعتماد به جوانان است و مطمئنا در آینده نزدیک از جوانان بیشتر استفاده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور قاسم پور فرماندار کرج در گفتگو با "تیتریک" گفت: همه آن چه امروز در کشور داریم به ویژه امنیت و آرامشی که در سراسر ایران اسلامی برقرار است به برکت خون شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
قاسم پور ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه مثل افغانستان، یمن، لبنان و سوریه درگیری های مختلفی وجود دارد ولی در کشور ما به هیچ عنوان درگیری وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است و این حاصل خون، دلاورمردی ها و جان فشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
,
 
,
وی افزود: دوران و عظمتی که کشور ما در عرصه جهانی دارد همه به جان فشانی ها و دلاوری هایی که رزمندگان، جانبازان و شهدا در ۸ سال دفاع مقدس آفریدند، بر می گردد.
,
 
,
فرماندار کرج تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری غرب قابل اعتماد نیست بارها هم آزمون های خود را پس داده است و نبایستی تحت هیچ عنوان به غرب اعتماد کنیم و سخن فرمانده کل قوا باید مورد تأکید همه مسئولان و دولت های محترم قرار گیرد.
,
 
,
قاسم پور گفت: بحران های زیادی داشته ایم که با رهبری امام (ره)  تمام این ها را پشت سر گذاشته ایم مطمئن باشید که با تکیه بر توان داخلی و بدون اتکای به غرب و همان فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی که سالیان سال است که می فرمایند باید اقتصادمان را قوی کنیم، می توانیم از این بحران ها با تکیه بر ظرفیت های داخلی و استفاده از جوان های مملکت خودمان به راحتی عبور کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم نتیجه آن را هم دیده ایم رویکرد دولت آقای رئیسی اعتماد به جوانان است و مطمئنا در آینده نزدیک از جوانان بیشتر استفاده خواهد شد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه