اخبار داغ

مدیر کل راهداری البرز:

سرقت روشنایی ها در چالوس، راهداری را گرفتار کرده است/ ایجاد شیارهای لرزاننده، تصادفات این محور را ۹۰ درصد کاهش داد

سرقت روشنایی ها در چالوس، راهداری را گرفتار کرده است/ ایجاد شیارهای لرزاننده، تصادفات این محور را ۹۰ درصد کاهش داد
علی زندی فر گفت: پس از ایجاد شیارهای لرزاننده تصادفات در محور چالوس قریب به ۹۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان البرز  درباره خاموشی برخی از مسیرهای محور چالوس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: به دلیل نبود بودجه در سنوات گذشته روشنایی در برخی از مناطق اجرا نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 زندی فر با اشاره به اینکه روشنایی های نصب شده در تونل ها و خارج از آن مستمر تعمیر و نگهداری می شود، افزود: متاسفانه سرقت علائم هوشمند و جاده ای در مسیر چالوس ما را به دردسر انداخته است.
,
 
,
وی درباره وضعیت آسفالت محور چالوس، اظهار داشت:  در این مسیر آسفالت ریزی سختی های خاص خود را دارد و نمی توانیم جاده را مسدود کنیم، همکاران ما از نوعی آسفالت مقاوم استفاده می کنند که زیر چرخ خودروها خراب نشود.
,
 
,
زندی فر تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اتمام عمر آسفالت، خودروها از جاده منحرف می شدند در نتیجه شیارهایی در محور چالوس ایجاد کردیم تا استانداردهای لازم ایجاد شده و اصطحکاک بین خودرو و آسفالت برقرار شود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه قیرزدگی محور چالوس در گذشته، تصادفاتی را به همراه داشت، خاطرنشان داشت: خوشبختانه پس از ایجاد شیارهای لرزاننده تصادفات در محور چالوس قریب به ۹۰ درصد کاهش پیدا کرده است، البته روکش حفاظتی هم نصب شده است.
,
 
,
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان البرز  در خاتمه با اشاره به اینکه در گذشته نقاظ پر خطر چالوس قبلا شناسایی شده است، گفت: پرتگاه ها را با همراهی مردم و بالا آوردن دیوار ایمن کرده ایم و در تلاش هستیم آن را به حداقل برسانیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه