اخبار داغ

سردار فدا:

نقش رهبری در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بی نظیر و بی بدیل است

نقش رهبری در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بی نظیر و بی بدیل است
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: نقش رهبری در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بی نظیر و بی بدیل است، وقتی صدام حمله کرد امام ارامش را به مملکت برگرداندند ایشان فرمودند یک دزدی آمده و سنگی انداخته و رفته است و ما چنان به صدام سیلی بزنیم که نتواند از جای خویش بلند بشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت و گو با صاحب نیوز؛ در حاشیه آیین افتتاح گشایش نمایشگاه دستاوردهای سپاه و بسیج در شهر بهارستان اظهار کرد: صحنه جنگ، صحنه دفاع از نظام، انقلاب و مقابله با یک دشمن بیرونی بود، که مارا تحریم کردند و به دشمنان ما بیشتر کمک کردند؛ امروز نیز صحنه دفاع و مقابله به کمک به آسایش، ارامش، امنیت و سلامت مردم امده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) درمورد دشمنی های امریکا و غرب از دفاع مقدس تا کرونا بیان کرد: همان دشمنی‌ها و همان تحریم‌ها وجود دارد، آمریکایی‌ها و غربی‌ها به هنگام شروع کرونا ما را تحریم کردند ولی در مقابل خودشان به دزدی ماسک و تجهیزات پزشکی افتادند، درمقابل ما با توکل و تکیه بر داشته‌های خودمان به صحنه برای مبارزه با کرونا امدیم، حرکت مردم و نظم مردم را در مبارزه با کرونا داشتیم و سایه وحدت، همدلی، انسجام بخشی و کمک و پشتیبانی خیرینی که ایجاد شد، ما امروز  کمترین مشکل را در مقابله با کرونا داریم.

,

وی افزود: نقش رهبری در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بی نظیر و بی بدیل است، وقتی صدام حمله کرد امام ارامش را به مملکت برگرداندند ایشان فرمودند یک دزدی آمده و سنگی انداخته و رفته است و ما چنان به صدام سیلی بزنیم که نتواند از جای خویش بلند بشود، محور حرکت و اولویت اقدامات را جنگ و حضور همه جانبه دولت و نظام جمهوری اسلامی را جنگ و دفاع مقدس قرار دادند و امروز هم در صحنه مبارزه با استکبار جهانی، صحنه مبارزه با کرونا، مشارکت مردم، هم افزایی، پشتیبانی و حمایتهای مختلف را تدابیر و منویات مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب باشد.

,

فدا بیان کرد: امروز در صحنه مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دشمن سخنان و تدابیر ایشان در تقویت جبهه مقاومت در روحیه استکبار ستیزی، روحیه بصیرت افزایی، آگاهی بخشیدن ، خدمت به مردم ، کمک مومنانه، اجرای منویات ایشان و پیشرفت علمی کشور تکیه بر جوانان و بکارگیری جوانان و تکیه بر دانشمندان، این‌ها همه ظرفیت‌های خوبی است که رهبری فصل الخطابشان بوده و هست و خواهد بود؛ ما با استفاده از این ظرفیت است که توانستیم ۴۳ سال مقاومت بکنیم.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد اهمیت فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی، فضای جبهه و جنگ ماست و ما باید بصورت هماهنگ و پرتوان و مقاوم و تقویت کننده یکدیگر در این جبهه وارد بشویم و در مقابل جبهه استکبار جهانی یک جبهه واحدی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ساماندهی بکنیم.

,

وی درمورد حضور بسیج و سپاه در عرصه مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: زمانی ماموریت بسیج دفاع و برقراری امنیت است و بخشی حضور در جنگ و دفاع مقدس و بخشی دیگر از ان سازندگی است. بخشی دیگر حضور در صحنه بحران‌ها مانند سیل و زلزله است و در شرایط امروز نیز کرونا که در قالب طرح شهید سلیمانی در ۵ مرحله از روز اول وارد صحنه شدند، بدون چشم داشتی ایثارگرانه، مخلصانه، فداکارانه و علی رغم خطرات و مشکلات مختلفی که وجود داشت کماکان امروز مشاهده میکنیم که بیسیجیان در صحنه هستند.

,

مجتبی فدا گفت: قشرهای آسیب دیده و زوج‌های جوان را کمک کردیم و همچنین به دانش آموزان و اصناف آسیب دیده از کرونا را کمک کردیم. ظرفیت‌های مختلفی را در قالب واکسیناسیون و بیماریابی و فراهم کردن ظرفیت اشتغال آماده کردیم ولی علی رغم این موارد ما می‌بینیم که تلفات کرونایی بالاست که امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم و کار خوبی که دولت در تامین واکسن کرده است،امیدوارم بتوانیم بر این بیماری هم به لطف خدا در این شرایط فائق بیاییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه