اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

سرمشق تازه تئوریسین اصلاحات برای پادوهای رسانه‌ای این جریان/ مقصد مارپیچی سکوت اصلاح طلبان کجاست؟

سرمشق تازه تئوریسین اصلاحات برای پادوهای رسانه‌ای این جریان/ مقصد مارپیچی سکوت اصلاح طلبان کجاست؟
این روزها در حالی که برخی بر این باورند که جریان بازنده انتخابات در سکوت و انزوای سیاسی به سر می برد اما اخبار حاکی از این است که تئوریسین اصلاحات سرمشق تازه ای برای پادوهای رسانه ای این جریان طراحی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رقم هیاهوی جریان اصلاحات برای تبلیغات علیه کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات و تطهیر عملکرد 8 ساله دولت مورد حمایت خود اما پس از برگزاری انتخابات این جریان سیاسی وارد مارپیچ سکوت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اگرچه این سکوت در فضای سیاسی کشور بعد از هر انتخابات امری طبیعی به شمار می رود و جریان بازنده دوره ای را به عنوان دوره گذار در سکوت و انزوا طی می کند اما برخلاف آنچه تصور می شود که اصلاح طلبان در ایام پس از انتخابات در حال انجام کنش خاصی نیستند اما اظهارات برخی چهره های نزدیک به این جریان حاکی از حرکت خزنده و زیرخاکی اصلاحات است به طوری که اظهارات و مواضع لایه های علنی و ویترینی اصلاح طلبان به اقدامات زیرپوستی و اجتماعی تبدیل شده است.

,

طراح این ایده سعدی حجاریان یکی از تئوریسین های این جریان است که پیش از این نیز معتقد بود عملیات روانی پنهان علیه دولت رئیسی کارآمدتر از فحش دادن های علنی علیه دولت است.

,

وی گفته بود برای زمین زدن رئیسی نه تنها باید مشکلاتی در آینده برای دولت درست کنیم بلکه باید مشکلات فعلی که بسیاری از آن می توان ریشه در گذشته داشته باشد را نیز به گردن دولت بیندازیم.

,

خاموش کردن بلندگوهایی اصلاحاتی که علیه نظام و دولت سیزدهم سم پاشی می کردند خود در جرگه همین تئوری گنجانده شده است.

,

چهره هایی همچون مصطفی تاج زاده که تا پیش از این جلودار اظهارات مخالف با حاکمیت بود و رسانه های اصلاح طلب نیز به مواضع وی ضریب می داد این روزها به سکوت وادار شدند و اتاق فکر اصلاحات نیز به رسانه های همسو ابلاغ کرده که به مواضع و اظهارات چهره هایی همچون تاج زاده ضریب داده نشود به طوری که محمدعلی ابطحی از چهره های نزدیک به لیدر اصلاحات در مناظره با سلیمی نمین گفته بود «اصلاح طلبان از چهره هایی همچون تاج زاده عبور کردند».

,

اظهارات شاز اصلاح طلبان تندرو برای این جریان سیاسی حواشی را به دنبال دارد که موجب هجمه افکار عمومی علیه آنها شده و آبروی سیاسی آنها را به خاطر حمایت از دولت قبل به خطر می اندازد.

,

براساس سناریوی طراحی شده از سوی تئوریسین اصلاحات قرار است پادوهای رسانه ای این جریان مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند تا از آنها برای انتقاد و جنگ روانی علیه دولت سیزدهم استفاده شود.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه