اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

نیروهای مسلح تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل کردند/ علی لندی در تداوم انقلاب و با روحیه دفاع مقدس ماندگار شد

نیروهای مسلح تهدید و تحریم را به فرصت تبدیل کردند/ علی لندی در تداوم انقلاب و با روحیه دفاع مقدس ماندگار شد
شرافتی راد گفت: هنر نیروهای مسلح این بود که تهدیدات و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و کشور را در حوزه صنعت دفاعی و نظامی به اوج اقتدار رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین شرافتی راد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح اظهار کرد: دشمن دائم در صدد اختلاف بین قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، اما یکی از مولفه های بزرگ اقتدار نظام اسلامی، وحدت و انسجام و آمادگی همه جانیه نیروهای مسلح تحت رهبری مقام عظمای ولایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز مشاهده می کنیم که پس از 20 سال اشغالگری، آمریکائی ها به اهداف خود نرسیده و مفتضحانه این کشور را ترک  و به شکست خود نیز اذعان می کنند و این بدان خاطر است که آمریکا دیگر یک ابرقدرت جهانی نیست.

,

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سه مولفه  رهبری، نیروهای مسلح مقتدر و پشتوانه و حضور در صحنه مردم خود در اوج عزت و عظمت قرار دارد و دشمنان نیز از آن هراس دارند.

,

شرافتی راد خاطر نشان کرد: پس از سالها تهدید و تحریم بر علیه کشور که به اذعان خیلی از کارشناسان این تحریم ها ظالمانه و بی سابقه بوده، اما نظام اسلامی ایران همچنان استوار و مقتدر در مسیر خود در حال حرکت است.

,

 وی گفت: هنر نیروهای مسلح این بود که تهدیدات و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و کشور را در حوزه صنعت دفاعی و نظامی  به اوج اقتدار رساندند.

,

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: امروز بهترین خدمت و دفاع، خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه است و همانطور که سرداران و رزمندگان نیروهای مسلح برای محرویمت زدائی در مناطق محروم کشور حاضر می شوند باید مدیران دستگاههای اجرائی نیز با روحیه برگرفته شده از فرهنگ دفاع مقدس بین مردم حاضر شده و از تولید نارضایتی اجتماعی نیز ممانعت کنند.

,

وی از نوجوان ایذه ای، بعنوان یک نیروی آشنا با فرهنگ ایثار و دفاع مقدس یاد کرد و افزود: علی لندی در تداوم انقلاب و با روحیه ایثار و از خود گذشتگی خود جان دو نفر را نجات داد و در تاریخ نیز ماندگار شد.

,

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه صبح امروز در آستانه سالروز شکست تاریخی حصر آبادان به میزبانی تیپ پیاده 177 شهید نصر اصفهانی ارتش برگزار شد.

,

در این آئین از یادگاران، پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس نیز تجلیل شد.

,

در شهرستان تربت حیدریه گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی 61 محرم، تیپ پیاده 177 متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش، سپاه ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی نیز مستقر هستند.

,

شهرستان تربت حیدریه 675 شهید، 2500 جانباز و 141 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه