اخبار داغ

سرلشکر باقری:

تالیفات ممتاز علامه حسن‌زاده آملی راهگشای سالکان الی الله خواهد بود

تالیفات ممتاز علامه حسن‌زاده آملی راهگشای سالکان الی الله خواهد بود
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی گفت: تألیفات شگفت‌انگیز و ممتاز علامه حسن زاده آملی پرچم برافراشته‌ای است که برای همیشه راهگشای حوزه‌های علمیه و طالبان علم و دانش و سالکان الی الله خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تسلیت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی تأکید کرد: تألیفات شگفت‌انگیز و ممتاز فلسفی، فقهی، روایی، عرفانی، ریاضی، تفسیری، ادبی و... او پرچم برافراشته‌ای است که برای همیشه راهگشای حوزه‌های علمیه و سالکان الی‌الله خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انا لله و انا الیه راجعون
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

,
,

ارتحال جانسوز علامه عالی‌قدر، عارف روشن ضمیر آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی همزمان با موسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب عاشورا، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

,

شهره و آوازه آن استاد برجسته اخلاق و پارسای پرهیزگار و صیقل یافته در الهام الهی که آثار و تألیفات شگفت‌انگیز و ممتاز فلسفی، فقهی، روایی، عرفانی، ریاضی، تفسیری، ادبی و... او تجلی‌گاه جامعیت علمی و معنوی ایشان و به تصدیق عالمان برجسته آیینه‌ی مهارت، تتبع و تبحر او در علم و بردباری و تحمل در عمل است، پرچم برافراشته‌ای است که برای همیشه راهگشای حوزه‌های علمیه و طالبان علم و دانش و سالکان الی الله خواهد بود.

,

این ضایعه بزرگ و اندوه بی پایان را به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان ایشان به‌ویژه خاندان مکرم و بازماندگان ارجمند آن فقیه فقید تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای روح مطهر و متعالی آن عارف مخلص، رحمت و مغفرت و برای آحاد داغ‌دیدگان مکرم صبر و شکیبایی و تسلی مسألت می‌جویم.

,

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

,
,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه