اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله:

اربعین حسینی فرصت مناسب برای بازخوانی و تبیین درس‌های عاشورا است/ سازماندهی ۲۴ هزار جهادگر بسیجی در حوزه خدمت به محرومین در مرکزی

اربعین حسینی فرصت مناسب برای بازخوانی و تبیین درس‌های عاشورا است/ سازماندهی ۲۴ هزار جهادگر بسیجی در حوزه خدمت به محرومین در مرکزی
کریمی گفت: استان مرکزی در حوزه خدمت به محرومین با سازماندهی بیش از ۲۴ هزار جهادگر بسیجی پیشتاز است و جهادگران در مقاطع مختلف عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند که آخرین حضور میدانی آنها اجرای طرح شهید سلیمانی برای کاهش و آسیب‌های بیماری کرونا بود که بیش از ۱۵ هزار جهادگر بسیجی آموزش دیدند و نقش آفرینی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین اهدای دو واحد مسکونی به دو خانواده دلیجانی گفت: انقلاب اسلامی که در امتداد عاشورا است بار دیگر فرهنگ و ارزش های حاکم در عاشورا را احیا کرد و فرا رسیدن اربعین حسینی فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین درس های عاشورا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: تسلیم نشدن در برابر دشمنان و زیر بار زورگویی های دشمنان نرفتن و ایثار و ازخودگذشتگی که اوج آن در حماسه حسینی رقم خورد از درس های مهم عاشورا است.

,

وی ادامه داد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر، دستگیری نیازمندان، انس با قرآن، توجه به نماز دعا و توسل به اهل بیت(ع)، بصیرت و حق گویی و توجه به حقوق مردم از دیگر پیام های قیام حسینی است و با توجه به شرایط امروز حرکت و تلاش برای رفع مشکلات مردم یکی از ضرورت های مهم است.

,

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ های اسلامی در جامعه موجب پیشرفت و تعالی خواهد شد و لذا همه توان را باید برای این مسئله پای کار بیاوریم.

,

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج در سالجاری محرومیت زدایی است که همه توان برای تحقق این مسئله پای کارآمده و امیدواریم با مشارکت همه جانبه گام های بلندی در این راستا برداریم.

,

وی افزود: در حوزه مسکن به همت مجاهدت های ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی و مشارکت خیرین و دستگاه ها در طی دو سال اخیر ۶۰۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شده و جهادگران بسیجی در سخت ترین شرایط و محروم ترین نقاط به مردم خدمات ارائه دادند.

,

فرمانده سپاه روح الله گفت: در حوزه اشتغال زایی با تکیه بر ظرفیت ها از جمله مهارت آموزی، ۶۸۰ صندوق قرض الحسنه و ارائه تسهیلات یک هزار فرصت شغلی که عمدتا پیدا بوده اند و در سالجاری ایجاد ۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی هدف گذاری شده است.

,

کریمی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در حوزه خدمت به محرومین با سازماندهی بیش از ۲۴ هزار جهادگر بسیجی پیشتاز است و جهادگران در مقاطع مختلف عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند که آخرین حضور میدانی آنها اجرای طرح شهید سلیمانی برای کاهش و آسیب های بیماری کرونا بود که بیش از ۱۵ هزار جهادگر بسیجی آموزش دیدند و نقش آفرینی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه