اخبار داغ

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی:

دفاع مقدس به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است

دفاع مقدس به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است
گودرزی گفت: دفاع مقدس به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است و ملت های دیگر برای برون رفت از سلطه زورگویان از این فرهنگ الگو می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: دوران دفاع مقدس، دوران اوج و شکوفایی فرهنگ ایثار و مقاومت و از خودگذشتگی ملت ایران بود، هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف انسانیت و جلوه تمام فضیلت های انسانی و همچنین صحنه تقابل حق و باطل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این دوران ملت ایران راه را برای پیشرفت و استمرار انقلاب اسلامی ایران مهیا و فراهم نمود و انقلاب اسلامی ایران در این دوره وارد مرحله ای جدید از انقلاب اسلامی ایران شد.

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر دوران دفاع مقدس نبود، امروز گنجینه ای که بتوان به آن افتخار کرد را نداشتیم و نظام ارزش های ما در این دوران پایه ریزی شد و در هشت سال جنگ تحمیلی، کشور به «ما می توانیم» دست یافت و ثابت شد که بدون وابستگی به کشورهای خارجی می توان از موانع عبور کرد.

,

گودرزی بیان کرد: امروز فرهنگ دفاع مقدس به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است و ملت های دیگر برای برون رفت از سلطه زورگویان از این فرهنگ الگو می گیرند چرا که فرهنگ دفاع مقدس، ریشه در آموزه های دینی دارد.

,

وی گفت: در مقاطع مختلف، ملت ایران نشان دادند که این فرهنگ عمیق، ریشه دار، بادوام، پایدار و عمومی است به طوری که امروز نوجوانی که برای نجات دو انسان خود را به دل آتش می زند و ثابت می کند که راه دفاع مقدس ادامه دارد و این جلوه ای از عمق و عمومیت فرهنگ دفاع مقدس در بین ملت ایران است.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس می توان از موانع عبور کرد، گفت: عبور از موانع، استقامت در برابر دشمن، باور کردن ظرفیت ها، شناخت قابلیت ها، توکل و اعتماد به خدا، بی اعتمادی به دشمن و با این فرهنگ می توان از مشکلات گذر کرد.

,

گودرزی عنوان کرد: تجلی فرهنگ دفاع مقدس در بُعد نظامی محقق شد اما در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم استفاده از این فرهنگ گره گشا است و برای خروج از مشکلات اقتصادی باید با اتکا به فرهنگ دفاع مقدس که تجلی «ما می توانیم» است، تلاش کنیم.

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: در دولت گذشته واردات واکسن را به پیوستن کنوانسیون ها و برجام مرتبط می کردند در حالی که پیوند زدن بهداشت و سلامتی مردم به برجام، دور شدن از فرهنگ دفاع مقدس بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه