اخبار داغ

شهادت ۷ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها

شهادت ۷ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها
منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی ۷ فلسطینی را در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند. همچنین ۲ نظامی صهیونیست نیز زخمی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از العهد، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت عنان» در شمال غرب قدس اشغالی یورش بردند. به دنبال این حمله درگیری‌های شدیدی میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نظامیان رژیم صهیونیستی به روی فلسطینیان در قدس اشغالی یورش بردند. ۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک بیت عنان به شهادت رسیدند. این در حالی است که گفته می‌شود صهیونیست‌ها همزمان به منطقه برقین در جنین نیز یورش برده‌اند.
,
 
,
 
,
منابع فلسطینی اعلام کردند که در شهر جنین نیز ۵ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند. پایگاه العهد اعلام کرد: به دلیل تشدید اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها پیش‌بینی می‌شود که مقاومت شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف حمله موشکی قرار دهد.
,
 
,
 
,
طبق آخرین گزارش‌ها حداقل ۲ نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری‌های کرانه باختری و قدس اشغالی زخمی شده‌اند. وضعیت این ۲ نظامی وخیم است.
,
 
,
جنبش حماس: خون شهدای امروز قدس محرکی برای ادامه انتفاضه است
,
 
,
«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: خون شهدای امروز صبح در «قدس» و «جنین» به مثابه سوختی برای ادامه انقلاب ملت ما ضد اشغالگران صهیونیستی و پا فشاری بر ریشه کن کردن آنها از سرزمینمان است، هرگز انقلاب و اراده ملت ما در برابر ظلم اشغالگران درهم نخواهد شکست.
,
 
,
وی افزود که افزایش شمار شهدای امروز، درنتیجه هماهنگی مستمر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی و ثمره دیدارهای مربوط به عادی سازی روابط با وزیران صهیونیست و اعضای کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) است.
,
 
,
القانوع همچنین گفت که این دیدارها، رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند تا جنبش «مقاومت اسلامی» را هدف قرار دهد و جوانان انقلابی آن را به شهادت برساند و بسیاری از جنایت‌های دیگر را علیه ملت ما روا دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه