اخبار داغ

تقوی: اگر مرحله گروهی را با مراکش آغاز می‌کردیم، شرایط متفاوت بود/ برای کسب بهترین جایگاه ممکن مبارزه خواهیم کرد

تقوی: اگر مرحله گروهی را با مراکش آغاز می‌کردیم، شرایط متفاوت بود/ برای کسب بهترین جایگاه ممکن مبارزه خواهیم کرد
ملی‌پوش جوان ایران با اشاره به دو بازی سخت تیم ملی جوانان مقابل آرژانتین و بلژیک گفت: اگر تیم ایران مسابقات قهرمانی جهان را با مسابقه مقابل مراکش آغاز می‌کرد، شاید سایر رقابت‌های مرحله گروهی را هم با برد پشت سرمی‌گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی قهرمانی جوانان جهان با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل مراکش به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیرحسین تقوی بازیکن شماره چهار ایران در ارزیابی عملکرد جوانان در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: پیش از تقابل با مراکش، بازی سختی مقابل آرژانتین داشتیم. قبل از آن هم برابر بلژیک شکست خورده بودیم. کسی چه می‌داند؟ شاید اگر تورنمنت را با بازی مقابل مراکش آغاز کرده بودیم، در مسابقات مرحله گروهی برنده می‌شدیم.
,
 
,
وی درباره دیدارهای تیم ایران در مرحله دوم این رقابت‌ها، افزود: با تمام اتفاقات مرحله نخست، نگاه‌مان به آینده است و برای کسب بهترین جایگاه ممکن مبارزه خواهیم کرد.
,
 
,
بن الال محمد  بازیکن مراکش نیز درباره شکست تیمش مقابل ایران، گفت: از شروع تورنمنت با مشکل مصدومیت و غیبت برخی بازیکنان مواجه بودیم و این مسئله قطعا بر سطح بازی ما تاثیر زیادی داشت.
,
 
,
وی ادامه داد: این سرنوشت تیم مراکش در مسابقات جهانی بود و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. در بازی مقابل ایران هم با چالش‌های زیادی روبه‌رو بودیم. اما این ورزش است. گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید.
,
 
,
آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان روز گذشته (شنبه) با برگزاری هشت دیدار به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان پیگیری شد.
,
 
,
تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین و آخرین بازی خود در این مرحله با نتیجه سه بر صفر مراکش را شکست داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه