اخبار داغ

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری/ رشیدی: برای احترام به منافع ملی از ریاست فدراسیون استعفا کردم

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری/ رشیدی: برای احترام به منافع ملی از ریاست فدراسیون استعفا کردم
مراسم تودیع محمود رشیدی و معارفه رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز یکشنبه چهارم مهرماه مراسم تودیع محمود رشیدی رییس پیشین و معارفه رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری باحضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان دوچرخه سواری در محل فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ایتدای این مراسم محمود رشیدی اظهار داشت: در مدت ۴ماهه حضورم در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان فرد مورد تایید مجمع انتخاباتی سعی کردم تمام و کمال در خدمت این رشته باشم و باتوجه به شرایطی که متاسفانه بوجود آوردند به رعایت احترام به جامعه دوچرخه سواری و منافع ملی کشورم ترجیح دادم از سمت خود استعفا کنم. از حسن توجه دکتر حمید سجادی و زحمات دکتر مهدی علی نژاد نهایت قدردانی و تشکر را دارم و آرزو می کنم دکتر رسول هاشم کندی به عنوان یکی از فرهیختگان رشته دوچرخه سواری در مسوولیت محوله موفق و موید باشند.
,
 
,
در ادامه این نشست منوچهر روشن پور و علی زنگی آبادی دو رییس اسبق فدراسیون دوچرخه سواری به نمایندگی از جمع حاضر اقدام شجاعانه محمود رشیدی را ستودند و کناره گیری ایشان به خاطر منافع ملی و تعلیق نشدن رشته دوچرخه سواری را اقدامی ستودنی و قابل ستایش عنوان نمودند.
,
 
,
در پایان نیز رسول هاشم کندی سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تشکر از اعتماد سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و قدردانی از زحمات بی شائبه محمود رشیدی در زمان تصدی گری ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد در ابتدا از حسن اعتماد مقام عالی وزارت و معاونین ایشان در وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم.
,
 
,
برگزاری انتخابات، برنامه ریزی جهت آماده سازی تیم های ملی جهت حضور در بازی های آسیایی و برگزاری رویدادهای داخلی اهمیت برنامه های خود می باشد و از همه اعضای خانواده دوچرخه سواری درخواست کرد تا کمک کنند در فضایی بدور از حاشیه و با یکدلی، دوچرخه سواری را به جایگاه واقعی خود بازگردانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه