اخبار داغ

در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی مطرح شد؛

دفاع مقدس گنجینه پیشرفت و ایستادگی است

دفاع مقدس گنجینه پیشرفت و ایستادگی است
فرمانده سپاه بوکان هفته دفاع مقدس را گنجینه پیشرفت و ایستادگی دانست و گفت: بی تردید امروز که ما توانستیم در بسیاری از عرصه‌ها در جهان سرآمد باشیم، نشأت گرفته تلاش‌های جوانان ما در دوران دفاع مقدس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حسین جمشیدی در افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی اظهار داشت: سپاه از همان روزهای تشکیل که مصادف شد با دفاع مقدس تا به امروز جدای از تلاش برای حفظ امنیت کشور در همینه زمینه‌ها، محرومیت زدایی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

وی ادامه داد: مسئولان شهرستانی نیز که در کنار سپاه در عرصه محرومیت زدایی حضور دارند به کار خود افتخار کنند زیرا هر کاری که برای این مردم انجام بدهیم بی تردید نزد خداوند منان اجری ماندگار داشته و خواهد داشت.

,

این فرمانده دوران مقدس افزود: اگر یک روز مردم روستا دست از کار بکشند بی شک اقتصاد کشور فلج خواهد شد پس باید با تمام وجود در رفع محرومیت این مردم پاک سرشت باشیم.

,

جمشیدی عنوان کرد: پروژه محرومیت زدایی آب رسانی کشاورزی به روستای اوینجی با اعتبار ۵میلیارد ریال توسط قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا و بسیج سازندگی سپاه هزینه شده است.

,

وی ضمن اشاره به هدف اجرای طرح تصریح کرد: هدف از این طرح صرف جویی و جلوگیری از هدر رفت آب روستا است که به طول یک کیلومتر در فاز اول در یک ماه اجرای شد و انشالله در ماه های آینده شاهد افتتاح دیگر فاز های این پروژه خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه