اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان یزد خبرداد:

مسیر یزد به تفت در صبح روز اربعین مسدود است

مسیر یزد به تفت در صبح روز اربعین مسدود است
رئیس پلیس راه استان یزد از محدودیت تردد در مسیر یزد به تفت در صبح روز اربعین به علت برگزاری مرسم پیاده روی جاماندگان اربعین خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم حاجی ده آبادی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه پلیس راه آمادگی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین را دارد و تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است اظهار داشت: گروهی از عزاداران حسینی با کسب مجوز از ستاد کرونا در مسیر یزد به تفت به انجام مراسم عزاداری میکنند که به همین علت و برای جلوگیری از هرگونه حادثه مسیر یزد به تفت از ساعت۷لغایت۱۱صبح به صورت کامل بسته می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: افرادی قصد عزیمت به تفت دارند در این ساعت دارند باید از مسیر جایگزین که مسیر کمربندی یزد می باشد استفاده نمایند.
,
 
,
رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه احتمال دارد محدودیت های تردد در این مسیر طولانی تر شود و حتی تا ساعت۱۳نیز به طول بی انجامد خاطرنشان کرد: تمامی مسیرها و راه های بین جاده ای استان در روز اربعین بدون هیچ  گونه مشکلی باز می باشد.
,
 
,
شایان ذکر است: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین ازساعت۷:۳۰صبح از مسیر پارک کوهستان تا حسینیه امام تفت توسط عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه