اخبار داغ

آیت الله رئیسی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس:

جمهوری اسلامی زیر بار زور نمی رود/ حقایق ایران را همانگونه که هست به مقامات خود منعکس کنید

جمهوری اسلامی زیر بار زور نمی رود/ حقایق ایران را همانگونه که هست به مقامات خود منعکس کنید
رئیس جمهور گفت: روح استقلال و آزادی خواهی در وجود ملت ایران است و هروقت احساس کنند که کشورهای دیگر زورگویی می کند، زیر بار زور نمی روند و عکس العمل نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز یکشنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس در تهران،  استقلال و آزادی را شعار اصلی مردم ایران خواند و تاکید کرد: کشور ما حقیقتا مستقل است و استقلال ما ادعایی نیست. شما با توجه به آشنایی خوبی که به زبان فارسی دارید، باید مفهوم واقعی این کلمات در ایران را برای دولتمردان خود تبیین کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آیت الله رئیسی تاکید کرد: روح استقلال و آزادی خواهی در وجود ملت ایران است و هروقت احساس کنند که کشورهای دیگر زورگویی می کند، زیر بار زور نمی روند و عکس العمل نشان می دهند.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه بهترین روش برای کارکردن و همکاری با ایران رعایت اصل احترام متقابل است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ حرف نادرست و برخلاف حق را نمی پذیرد و اروپا و غرب بر اساس تجربیات خود باید به ایران به عنوان یک کشور مستقل نگاه کنند.

,

رئیس جمهور، گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها بنای همکاری و تعامل دارد اما این همکاری باید براساس احترام متقابل و در نظرگرفتن منافع ملت ها باشد و جریان سلطه گر و نظام سلطه بر این روابط سایه نیندازد.

,

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه امروز حقوق بشر به یک حربه سیاسی برای ضربه زدن به کشورها تبدیل شده است خاطرنشان کرد: ما خود را موظف می دانیم به حقوق انسان براساس باورها و اعتقادات دینی احترام بگذاریم و شما می دانید خیلی از مدعیان حقوق بشر، چه رفتاری با ملت خود دارند.

,

رئیس جمهور خطاب به سفیر جدید انگلیس در تهران،گفت: حقایقی را که در ایران مشاهده می کنید به درستی و واقعی به کشور خود منعکس و منتقل کنید.

,

"سایمون شرکلیف" سفیر جدید انگلیس در تهران نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به آیت الله رئیسی، با بیان اینکه برای دومین بار و بعد از ۲۰ سال در ماموریتی جدید به عنوان سفیر به تهران سفر کرده است، گفت: تجربه و شناخت خوبی از ایران دارم و هدف اصلی من تلاش برای بهبود روابط دو کشور با نگاهی مثبت و سازنده است.

,

شرکلیف با اشاره به تاریخ روابط انگلیس و ایران ابراز امیدواری کرد که دوره جدیدی از روابط بین دو کشور ایجاد شود و برای تحقق این هدف نقش خود را به خوبی ایفا کند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه