اخبار داغ

مددی، از صندلی مدیریت استقلال به صندلی مدیریت آزادی؟

دومین انتصاب حیرت انگیز در ورزش ظرف یک هفته؛ یک مدیر بی ربط دیگر در یک پست تخصصی

دومین انتصاب حیرت انگیز در ورزش ظرف یک هفته؛ یک مدیر بی ربط دیگر در یک پست تخصصی
حضور احتمالی مددی در مدیریت مجموعه ورزشی آزادی دومین شوک ظرف یک هفته آتی به اهالی ورزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان دوران مدیریت احمد مددی در استقلال به پایان رسید و سردار مصطفی آجورلو با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل جدید آبی ها انتخاب شد تا دوران پر فراز و نشیب و البته پرحاشیه مددی در استقلال به پایان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با توجه به عملکرد تاریک مددی در استقلال به نظر می رسید که این مدیر ناموفق به این زودی نتواند در بدنه ورزش صاحب صندلی جدیدی شود اما این گمانه زنی خیلی زود رنگ باخت چرا که خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که ظرف امروز و فردا حکم مدیریت مجموعه ورزشی آزادی به نام احمد مددی زده خواهد شد. اتفاقی که سبب می شود مدیرعمال ناکام استقلال حتی برای چند ساعت هم بدون صندلی باقی نماند و خیلی زود صاحب یک صندلی مدیریت در عرصه ورزش شود. مدیریتی که اگر از استقلال بزرگتر نباشد، کوچکتر هم نیست. چه آنکه مجموعه ورزشی آزادی بزرگترین و مهمترین مجموعه ورزشی ایران محسوب می شود و مدیریت آن پست کوچکی نیست.

,

برخلاف اهالی ورزش و فوتبال که با هر معیاری به عملکرد مددی در استقلال نمره مردودی و منفی می دهند، ظاهرا عملکرد مددی برای برخی مدیران خارج از ورزش که شناختی از اتفاقات آن ندارند، آنقدر مطلوب بوده که لابی های خود را از چند روز قبل شروع کرده اند تا شاید مدیرعامل مستعفی استقلال به عنوان مدیر مجموعه ورزشی ازادی انتخاب شود. رایزنی ها تا انجا ادامه داشته که مدیران ارشد وزارت ورزش با حضور مددی در آزادی موافقت کرده اند و امروز و فردا حکم او از سوی مدیران شرکت تجهیز صادر می شود.

,

با توجه به عملکرد مددی در استقلال از هم اکنون مشخص است که چه بر سر این مجموعه خواهد آمد! مشخص نیست ورزش چه بدهی ای به امثال مددی و مددی ها دارد که امروز از استقلال کنار گذاشته می شوند و در طرفه العینی مدیریت مهمترین مجموعه ورزشی کشور را در دست می گیرند؟!

,

همه می دانند که مجموعه آزادی بزرگترین مجموعه ورزشی ایران و خاورمیانه است و باید مدیری برای آن انتخاب شود که به خوبی با معضلات و مشکلات آزادی آشنا باشد، نه مدیری که همین حالا هواداران استقلال و پرسپولیس روی نام او حساسیت دارند.

,

متاسفانه در چند سال اخیر در انتخاب مدیران آزادی توجه چندانی به تخصص و شایسته سالاری نشده و نتیجه اش ان بوده که حال و روز آزادی امروز به مراتب بدتر از سالهای گذشته است.

,

بعد از انتخاب عجیب و حیرت انگیز یک تهیه کننده نه چندان معروف تلویزیون به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، حضور احتمالی مددی در مدیریت مجموعه ورزشی آزادی دومین شوک ظرف یک هفته آتی به اهالی ورزش است. انتصابات عجیب و غریب و حضور افراد غیرمتخصص با کارنامه مشعشع در پست های ورزشی مورد پرسش جدی اهالی ورزش شده که امیدوار بودند در دور جدید وزارت ورزش و جوانان و حضور یک چهره ورزشی در صندلی وزارت، بساط این رفتارها برچیده شده و از حضور افراد بی ربط در صندلی های تخصصی جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه