اخبار داغ

رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان:

انتقال ارزشهای معنوی دفاع مقدس به سمت ارزشهای اجتماعی از وظایف آموزش و‌ پرورش است

انتقال ارزشهای معنوی دفاع مقدس به سمت ارزشهای اجتماعی از وظایف آموزش و‌ پرورش است
رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان گفت: مشارکت همگانی از ویژگی های بارز دفاع مقدس بود که‌ می توان از آن به عنوان یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نام برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا نظریان در کفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به ارزشهای متعالی دفاع مقدس گفت: ارزشهای دفاع مقدس بخشی ار ارزشهای اجتماعی است که با گذشت زمان اهمیت آن برای ما ملموس تر و ضروری تر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان به انتقال ارزشهای معنوی دفاع مقدس به سمت ارزشهای اجتماعی اشاره کرد و گفت: مشارکت همگانی از ویژگی های بارز دفاع مقدس بود که‌می توان از آن به عنوان یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نام برد.

,

وی ادامه داد: در دفاع مقدس همه مردم دخیل بودند از همi سنین در جنگ حضور داشتند؛ بسیاری از آنها سنین خیلی کمی داشتند و همین روال ادامه داشت تا جنگ به پیروزی رسید.

,

رییس آموزش و‌پرورش ناحیه ۳ اصفهان افزود: در زمان پیروزی انقلاب هم مشارکت حداکثری بود ،مردم در برابر رژیم طاغوت این تجربه را داشتند هم اینک هم همین مشارکت مردم در موارد مختلف وجود دارد؛ این یک ارزش معنوی و فرهنگی است که از دفاع مقدس به خوبی یادگار مانده است.

,

نظریان اظهار داشت: شاخص دوم در پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و یکپارچگی مردم است که از ارزشهای اصیل دفاع مقدس است؛ همین دست در دست هم‌دادن مردم و با ایمان ایستادن جلوی رژیم عراق یکی از عوامل پیروزی است.

,

وی گفت: وظیفه ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش انتقال ارزشهای انقلابی و اسلامی به نسلهای آینده است که بسیار خطیر است و همین اهداف و شاخص ها در داخل اهداف اموزش پرورش نهفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه