اخبار داغ

سردار استکی:

شورا و شهرداری انقلابی، کار چاق کن ها را حذف کند

شورا و شهرداری انقلابی، کار چاق کن ها را حذف کند
ارشد نظامی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود شورای انقلابی و بسیجی شهر اصفهان فساد زدایی کند، انتظار داریم شورای اسلامی شهر ساختارها را اصلاح کرده و دلال‌ها و کار چاق کن‌ها را حذف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار جواد استکی صبح امروز یکشنبه چهارم مهرماه با حضور در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پنجم مهر ماه ۱۳۶۱ امام خمینی (ره) فرمودند محاصره آبان باید شکسته شود و نهایتاً پس از مقاومت رزمندگان، حصر پایان یافت و در ادامه با عملیات طریق‌القدس، آزادی بستان و با فتح‌المبین دشمن به عقب رانده شد، عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد، نقطه عطف دفاع مقدس محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

ارشد نظامی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به خاطر دارم که رسانه‌های بین‌المللی سقوط خرمشهر را نپذیرفتند و برای باور آن، صدها نفر توسط هواپیمای ارتش به بازدید از خرمشهر رفتند، این اتفاق یکی از افتخارات شهدا به رهبری حضرت امام خمینی (ره) ثبت شد، پس از آزادی خرمشهر، ایران قصد نداشت جنگ را ادامه دهد، اما شرایط ایران توسط عراق پذیرفته نشد. حضرت امام (ره) در این خصوص تاکید کردند که جنگ باید تا رفع فتنه ادامه یابد و به همین دلیل به داخل عراق کشیده شد و عملیات‌های رمضان، خیبر، بدر و والفجر ۸ در غرب و شمال غرب انجام شد. همچنین عملیات فاو نیز از جمله عملیات‌هایی بود که باور آن برای دنیا سخت بود، چراکه مردم ایران علی‌رغم وجود تحریم توانستند از رودخانه وحشی کارون عبور و مقاومت کنند.

,

وی افزود: نهایتاً پس از پیروزی ایران در این عملیات، کشورهای عربی از ترس، شورای همکاری خلیج فارس را تشکیل دادند، حضرت امام خمینی (ص) با تدبیر و صلاح خود قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفتند و امروز نیز از نیروهای بعثی دیگر خبری نیست؛ باید یاد تمامی شهدای نیروهای مسلح و مردمی که ایران را حفظ کردند گرامیداشت، امروز آمریکایی‌ها با دستان خود و با حمله به کنگره، با پشتیبانی از رژیم سعودی در کشتار مردم یمن و دخالت در امور افغانستان به خود ضربه زدند. در افغانستان ارتشی ۳۰۰ هزارنفره داشتند، اما سه روز هم نتوانستند در مقابل طالبان مقابله کنند و نقاط افول خود را نشان دادند. امام خمینی (ره) از ابتدا اعلام کردند که آمریکا طبل تو خالی است، اما متأسفانه برخی مسئولان از ایالات متحده می‌ترسند. آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که هر طرحی برای نفوذ به ایران شکست خواهد خورد و هرگونه نفوذ، جنگی طولانی مدتی را به دنبال دارد.

,

*شورای انقلابی برای فسادستیزی تلاش کند

, *شورای انقلابی برای فسادستیزی تلاش کند, *شورای انقلابی برای فسادستیزی تلاش کند,

استکی بیان کرد: در حالی که عربستان قصد داشت ظرف یک هفته دولت بشار اسد را جمع کند، با حضور مستشاران ایرانی و لشکرهای جبهه مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی، سوریه مقاومت کرد و شاخ کشورهای استکباری جهان شکسته شد، در حال حاضر حدود ۵۰۰ کشتی تجاری اسرائیل که عمدتاً با عنوان کشورهای دیگر هستند توسط ایران شناسایی شده و به موقع با آنها برخورد شده است، همین موضوع به قدرتی بازدارنده تبدیل شده تا امروز نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا و لبنان بروند و کسی جرأت دست درازی به آنها را نداشته باشد؛ زیرا امروز ایران در بحث فناوری و پهپادی از آمریکا قدرتمند تر است، قدرتمندی امروز ما حاصل رهبری فرماندهی کل قوا و عنایت ایشان به مسائل امنیتی در کنار مسائل سیاسی و اجتماعی است.

,

جواد استکی بیان کرد: امروز ایران از لحاظ امنیتی و دفاعی در جهت مقابله با گروهک‌ها و کشورها از توانمندی بالایی برخوردار است، امیدواریم این موضوع هم زیر سایه مقام معظم رهبری و امام زمان (عج) تقویت شود، همچنین امیدواریم شورای شهر اصفهان در ایجاد آرامش و بهبود فرهنگ اسلامی شهر تلاش خود را به کار بگیرند، انتظار می‌رود شورای انقلابی و بسیجی شهر اصفهان فساد زدایی کند، انتظار داریم شورای اسلامی شهر ساختارها را اصلاح کرده و دلال‌ها و کار چاق کن‌ها را حذف کند. امیدواریم به مدیران جهادی و انقلابی میدان داده شود، مردم انتظار دارند کادر فرهنگی به ویژه در مناطق تغییر کند، رویکرد فرهنگی در چهارباغ و ناژوان مطلوب و در تراز شهری اسلامی نبوده و انتظار می‌رود طرح آمایش سرزمین در دستور کار شورای شهر قرار بگیرد.

,

*ایمنا باید تغییر رویکرد دهد

, *ایمنا باید تغییر رویکرد دهد, *ایمنا باید تغییر رویکرد دهد,

ارشد نظامی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح ساختار و حذف دلالان و کارچاق کن ها باید در دستور کار شورای شهر و شهرداری قرار گیرد، متاسفانه چنین افرادی در شهرداری اصفهان  وجود دارند، این افراد باید از چرخه حذف شوند؛ در این یک ماهی که عزیزان انقلابی و جهادی بر سر کار آمدند، تعجب می کنم که در شهر اصفهان هنوز سایت خبری ایمنا برقرار است و هنوز همان مطالب غربگرا را دارد، سایت خبری ایمنا هنوز همان مطالب غرب، غرب گرایی و فرهنگ غرب را رواج می دهد، من تعجب می‌کنم که برای چنین  مواردی چرا تاکنون اقدامی انجام نشده است، چرا که مردم نمی توانند در شورا بیایند و از نزدیک مشاهده کنند، ایمنا تابلو شوراست و  هنوز تغییر نکرده است.

,

محمد نور صالحی رئیس شورای اسلامی شهر  اصفهان در این جلسه با اشاره به فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله (ع) اظهار کرد: کربلا در روز اربعین میعادگاه عاشقان حسینی از نقاط مختلف جهان است و امیدواریم نام ما جاماندگان از این واقعه نیز در زمره زوار اربعین ثبت شود؛ در هفته دفاع مقدس قرار داریم و بر همه ما لازم است که ارزش والای این هفته به نحو مطلوب گرامی داریم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از روز گذشته سال تحصیلی جدید آغاز شد، امیدواریم دولت مردمی و انقلابی شرایط لازم برای آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم کند تا دانش‌آموزان و دانشجویان با نشاط و بازدهی بیشتری به تحصیل ادامه دهند، تلاش مردم و دولت پایانی بر مشکلات دو سال گذشته ناشی از کرونا بوده و شرایط مطلوب اجتماعی میان جامعه جهانی و مردم ایران بار دیگر بازگردد، شهادت دانش آموز علی لندی به جامعه دانش آموزی کشور تبریک و تسلیت می گویم، نوجوان فداکار ایذه‌ای جان خود را فدای دو تن از هم‌وطنان کرد و با موافقت مقام معظم رهبری به عنوان شهید قلمداد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه