اخبار داغ

در بازار امروز؛

افت ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار ۱۳۰ تومان افت کرد/ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴ هزار تومان ارزان‌تر شد+ قیمت‌ها

افت ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار ۱۳۰ تومان افت کرد/ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴ هزار تومان ارزان‌تر شد+ قیمت‌ها
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان کاهش امروز ۱۱ میلیون و ۸۶۳ هزار تومان و هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با ۱۰۰ تومان افزایش به قیمت ۲۷ هزار و ۶۶۱ تومان معامله شد
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۱۱ میلیون و ۸۶۳ هزار تومان به فروش رفت که نسبت به روز قبل ۱۰ هزار تومان کاهش داشت.
سکه طرح قدیم در جریان معاملات روز جاری نسبت به روز گذشته با ۵۱ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید.

نیم سکه امروز ۴۵ هزار تومان افزایش داشت و به ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه امروز با افزایش ۹ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان رسید. قیمت سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با توجه به تعطیلات میلادی با همان قیمت روز گذشته به ۱۷۵۰ دلار و ۳۶ سنت فروخته شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران ۳ هزار تومان نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته افزایش داشت و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۴ هزار تومان افزایش، یک میلیون و ۵۲۶هزار تومان است.

نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با ۱۰۰ تومان افزایش به ۲۷ هزار و ۶۶۱ تومان و هر یورو با ۱۳۱ تومان افزایش به ۳۲ هزار و ۴۲۲ تومان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,




, ,
,
, ,
,
, ,
 
,
فاطمه سپهوند
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه