اخبار داغ

مربی و هیاتی که نوجوانش ورزن کم کند، با محرومیت سنگین روبرو خواهد شد

مهربان: طلایی بعد از نوجوانان جهان گزارش فنی و کتبی نداد/ تیم جوانی به جهانی نروژ می‌رود

مهربان: طلایی بعد از نوجوانان جهان گزارش فنی و کتبی نداد/ تیم جوانی به جهانی نروژ می‌رود
دبیر فدراسیون کشتی گفت: محمد طلایی بعد از رقابتهای نوجوانان جهان نه گزارش فنی داد نه کتبی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در مورد ملحق شدنش به کادراجرایی فدراسیون کشتی بعد از مربیگری در المپیک توکیو اظهار داشت: من قبل از اینکه به عرصه مربیگری ورود کنم، در عرصه اجرایی و مدیریتی وارد شده بودم، البته نه خیلی در سطح کلان اما سال 80 رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان لاهیجان شدم و در ادامه نیز ریاست هیئت کشتی استان گیلان، مدیریت ورزش شهرداری یکی از مناطق و همچنین ریاست و عضویت در شورای شهر لاهیجان را برعهده داشتم و سپس وارد کادرفنی تیم ملی نوجوانان و بعد هم بزرگسالان شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: کار کردن در جای جای کشتی برای من لذتبخش است چیزی که خودم علاقمند به آن بودم در کنار اینکه افتخار بزرگی است در حوزه فنی کار کنم، نوشتن بوده است.
,
 
,
مهربان در مورد تیم های ملی اعزامی به مسابقات جهانی نروژ عنوان کرد: بعد از المپیک هر دو تیم ما استراحت کوتاهی داشتند و اکنون در اردوی سوم خود به سر می برند. ابتدا تیم آزاد به مسابقات اعزام می شود و از روز دهم مهر ماه روی تشک خواهند رفت و در فاصله چند روز کشتی فرنگی ما از 15 مهر مسابقاتش را در نروژ آغاز می کند.
,
 
,
دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری نونهالان در روزهای آینده گفت: یکی از کارها و وظایف فدراسیون کشتی پرداختن به کشتی پایه است. با توجه به حساسیت رئیس فدراسیون در کشتی نونهالان، ما میزبانی مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در آزاد را به الیگودرز دادیم که رقابت ها 8 و 9 مهر آنجا برگزار می شود و هفته بعدش نیز مسابقات فرنگی را در کوهدشت داریم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه وزن کم کردن جزو خطوط قرمز فدراسیون کشتی است، اضافه کرد: اینقدر این مسئله برای فدراسیون مهم است که بعد از ارسال بخش نامه به هیئت ها، خود رئیس فدراسیون ابلاغیه به استان ها زد و تاکید کرد که اگر احساس شود مربی شاگردش را به سمت وزن کم کردن هدایت کرده، هم خودش و هم هیئت کشتی استان با محرومیت سنگین مواجه خواهند شد. آینده این نونهالان برای ما مهم است، آنها بیشتر از کسب نتیجه باید کشتی را یاد بگیرند و اینکه در این مسیر باقی بمانند و به قهرمانان بزرگ تبدیل شوند. به همین دلیل باید با وزن کم کردن از حالا خداحافظی کنند.
,
 
,
مهربان در مورد کناره گیری محمد طلایی از هدایت تیم نوجوانان کشتی خاطرنشان کرد: قرارداد عزیزان ما هم در نوجوانان آزاد و هم فرنگی تا پایان قهرمانی جهان بود و فدراسیون منتظر این بود که گزارش کتبی و فنی بعد از مسابقات تحویل فدراسیون داده شود که این اتفاق رخ نداد. در مورد محمد طلایی نه بحث استعفا در میان بود و نه بحث برکناری، طبیعتا بعد از جهانی قراردادها به اتمام می رسد و حتما فدراسیون به دنبال این هست که با توجه به زمانی که تا مسابقات مهم و بین المللی داریم کادرفنی هر دو رده را مشخص کند.
,
 
,
مربی پیشین تیم ملی آزاد در مورد سایر سرمربیان تیم های پایه گفت: هم کاوه و هم میکائیلی گزارش ارائه دادند به فدراسیون که گزارش آنها مورد بررسی قرار می گیرد و هر دو تیم در جهانی موفق بودند، یک تیم قهرمان شد و یک تیم نایب قهرمان، البته محسن کاوه به عنوان مدیر تیم های ملی قبول زحمت کرده بود و هدایت جوانان را در جهانی برعهده گرفت و نتایج خوبی هم کسب شد. در تیم امید آزاد هم تقی اکبرنژاد به کارش ادامه داد و مسابقات انتخابی این رده نیز طی روزهای گذشته برگزار شد. اردوی تیم ملی آزاد امید هم به زودی برگزار می شود.
,
 
,
وی در مورد تغییرات انجام شده در انستیتو کشتی برای سومین بار، خاطرنشان کرد: انستیتو قلب تپنده فدراسیون است. اتفاقات فنی که در بحث استعدادیابی و مربیگری و دانش افزایی قرار است در فدراسیون رخ دهد، باید در انستیتو مورد بررسی قرار گیرد. جای بسیار ویژه ای است، عزیزانی که قبلا بودند حتما بادانش اند اما به خاطر مشغله ادامه کار میسر نبود.
,
 
,
مهربان ادامه داد: ما واقعا روزهای پرترافیکی را داریم. علاوه بر تیم های بزرگسالان اعزامی به قهرمانی جهان، امیدهای فرنگی، تیم های آزاد و فرنگی نیروهای مسلح هم در اردو هستند و به دنبال تشکیل اردوی امیدهای آزاد هم هستیم. کل برنامه ریزی تیم های نیروهای مسلح با مربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی است و با توافق با نیروهای مسلح، محل برگزاری اردوها هم کمپ تیم های ملی بوده. حسین نوری نیز در اردوی تیم فرنگی نیروهای مسلح حضور دارد.
,
 
,
دبیر فدراسیون کشتی که میهمان برنامه امروز (4 شهریور) دایره طلایی بود، در خاتمه با اشاره به تیم های اعزامی به جهانی نروژ گفت: تیم آزاد و فرنگی ما بسیار جوانند. خیلی عزیزان سال اول جوانانشان هست اما در بزرگسالان کشتی می گیرند، میانگین سنی هر دو تیم پایین است. حسن یزدانی در تیم آزاد در اوج جوانی و محمدعلی گرایی هم با همین شرایط در تیم فرنگی باتجربه ترین کشتی گیران ما هستند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه