اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان:

18 هزار بسته معیشتی در دلیجان توزیع شد/ نقش آفرینی ۷۳ گروه جهادی فعال در شهرستان

18 هزار بسته معیشتی در دلیجان توزیع شد/ نقش آفرینی ۷۳ گروه جهادی فعال در شهرستان
نباتی گفت: در راستای خدمت بی منت به مردم بیش از ۷۳ گروه جهادی فعال در سطح شهرستان دلیجان و در عرصه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، تحقق اقتصاد مقاومتی، درمانی ، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و سازندگی به مردم خدمات ارائه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ مهدی نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان عصر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه در گلزار مطهر شهدای شهرستان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین درس های دفاع مقدس تحقق مشارکت مردم و بسیج مردمی برای حل بحران ها است که در دفاع مقدس ملت ایران با تکیه بر ولایت و پای کارآوردن همه ظرفیت ها حماسه آفرین شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در طی چند سال اخیر رویکرد مهم سپاه و بسیج در برنامه ها خدمت رسانی بوده و بسیج با هدایت های سپاه در طول این سال ها پرچم دار خدمت رسانی به مردم بوده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان اظهار کرد: در راستای خدمت بی منت به مردم بیش از ۷۳ گروه جهادی فعال در سطح شهرستان دلیجان و در عرصه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، تحقق اقتصاد مقاومتی، درمانی ، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و سازندگی به مردم خدمات ارائه می دهند.

,

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم در سالجاری اجرای پروژه های محرومیت زدایی خصوصا در سطح روستاها است که تاکنون ۱۰ پروژه به بهره برداری رسیده و همچنین آبرسانی به روستاهایی که مشکل آب دارند از دیگر برنامه های مهم است که بیش از ۹ روستا به طور مستمر خدمات دریافت می کنند.

,

نباتی گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت کمک مومنانه در سطح شهرستان دلیجان تاکنون بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی توزیع شده و در ایام محرم و صفر سالجاری بیش از پانصد بسته نیز در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: ساخت منازل مسکونی برای نیازمندان از دیگر اقدامات مهم بسیج سازندگی در دلیجان است که با مشارکت خیرین ساخت ۱۰ مسکن در دستور کار است و امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲ واحد تحویل داده خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان اضافه کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۷۲ برنامه شاخص هدف گذاری شده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه و رسالت مهم می دانیم و برنامه های طولانی مدت و بلند مدت در این راستا هدف گذاری شده است.

,

وی گفت: در تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس که افتخار استان مرکزی محسوب می شود مشارکت جدی داریم که کمیته های شهرستانی تشکیل شده اند و مدخل یابی و سایر امور مربوط به دانشنامه در حال انجام است.

,

نباتی خاطر نشان کرد: امروز به برکت سفر فرمانده سپاه روح الله به شهرستان دلیجان برنامه های خوبی از جمله گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان جهاد مقاومت و تجلیل از آنها، اهدای کلید دو واحد مسکونی به نیازمندان، اجرای رزمایش کمک مومنانه ، شورای اداری شهرستان و اجرای رزمایش کمک مومنانه انجام‌ شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه