اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

امید می‌رود با انتخاب استاندار جدید، مردم یزد طعم شیرین خدمت را بچشند

امید می‌رود با انتخاب استاندار جدید، مردم یزد طعم شیرین خدمت را بچشند
جوکار گفت: امید می‌رود با بکارگیری مدیرانی با روحیه جهادی و همچنین متخصص و انقلابی، مردم طعم شیرین خدمت را در این دوران مردم بچشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به انتخاب استاندار جدید یزد، گفت: وجه مشخص دولت سیزدهم این است که نیروهای مردمی، ولایی و انقلابی و با روحیه جهادی در مسؤلیت‌های مختلف به کار گرفته شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: دولت با بررسی گزینه‌های مختلف، در نهایت فردی را به عنوان استاندار هر استان انتخاب می‌کند که بتواند سیاست‌ها و برنامه‌های دولت را در آن استان اجرایی کند.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: نقش استاندار در هدایت و مدیریت استان و توسعه در زمینه، های مختلف فرهنگی و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

,

جوکار تأکید کرد: امیدواریم با این انتخاب برای استان یزد، این استان با یک شتاب و رشد مطلوبی بتواند مسائل خودش را دنبال کند و چالش‌هایی که یزد دارد مرتفع شود به طوری که شاهد ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز استان باشیم.

,

وی عنوان کرد: امید می‌رود با بکارگیری مدیرانی با روحیه جهادی و همچنین متخصص و انقلابی، مردم طعم شیرین خدمت را در این دوران مردم بچشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه