اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

اربعین الگوی تمدن‌سازی نوین اسلامی است

اربعین الگوی تمدن‌سازی نوین اسلامی است
سردار محمد زهرایی گفت: اربعین حسینی را باید فناوری فرهنگی انقلابی و الگویی قابل تکثیر در عرصه تمدن‌سازی نوین اسلامی نامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: انقلاب اسلامی خود پدیده‌ای خاص و بی‌مانند بود که در دنیا رخ داد که البته فناوری‌های خاص خود را نیز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: فناوری‌هایی مانند بسیج مولود انقلاب اسلامی هستند به این معنا که مانند آن‌ها را نمی‌توان در جای دیگری دید، از سویی انقلاب یک سری نرم‌افزارهای حاکمیتی و مردم پایه خاص و مختص به خود دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری اردوهای راهیان نور، گروه‌های جهادی و کنگره‌های نکوداشت شهدا اشاره کرد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی از اربعین به‌عنوان یکی دیگر از نرم‌افزارهای ویژه انقلاب یاد و تاکید کرد: اربعین را باید فناوری فرهنگی انقلابی و الگوی قابل تکثیر در تمدن‌سازی نوین اسلامی برشمرد و از آن یاد کرد.

,

زهرایی با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی پرچم راهپیمایی و بزرگداشت اربعین حسینی را برافراشته است، افزود: همایش عظیم و میلیونی اربعین انسجام شیعیان و مسلمانان را حول محور حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام به عنوان عامل وحدت‌آفرین را به رخ جهانیان کشیده است.

,

وی ادامه داد: اینگونه است که همایش سالانه اربعین حسینی کید و مکر دشمنان را بر باد داده و طرح و نقشه‌های آنان را کیلومترها، ماه‌ها و شاید سال‌ها به عقب می‌راند، این‌گونه است که نمی‌توان اثر پیاده‌روی ۸۰ کیلومتری اربعین را در جای دیگری مشاهده کرد.

,

همایش عظیم اربعین حسینی یک فرهنگ نهادینه شده است

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه همایش عظیم اربعین حسینی به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شده و نمی‌توان آن را انکار، منحرف و کتمان کرد، مطرح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از همه ظرفیت‌ها و تخصص‌ها برای نمود و نمایش عظمت اربعین در بستر فضای مجازی بهره برد.

,

زهرایی خاطرنشان کرد: معتقدم همه افراد بسته به توان و تخصص خود می‌توانند در حوزه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی به ایفای نقش پرداخته و جایگاه خود را در میان خیل عظیم عشاق و لشکریان امام حسین علیه‌السلام بیابند.

,

وی، اربعین را خط بین حق و باطل برشمرد و اظهار کرد: جاماندگان اربعین حسینی باید با بهره‌گیری از توان و تخصص خود در بیان اهمیت و دستاوردهای اربعین به ایفای نقش پرداخته و به موج خروشان عاشقان حسینی بپیوندند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه