اخبار داغ

اینجا دفاع مقدس ادامه دارد؛

چرخش چرخ تولید با تلاش کارگران بسیجی در جنوب شرق کشور/ شوق خدمت بی منت با برگزاری بالغ بر ۲ هزار نفر ساعت شیفت ایثار

چرخش چرخ تولید با تلاش کارگران بسیجی در جنوب شرق کشور/ شوق خدمت بی منت با برگزاری بالغ بر  ۲ هزار نفر ساعت شیفت ایثار
کارگران سخت کوش جنوب شرق کشور با شرکت در رزمایش شیفت ایثار که بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت بود، فرهنگ خدمتگزاری را در عرصه تولید به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سنگرهای دفاع در جنگ اقتصادی کارخانجات و واحدهای تولیدی هستند که کارگران‌شان به مثابه سربازان و رزمندگان عرصه دفاع به استکبار جهانی ثابت می‌کنند تحریم‌ها اثری در اراده پولادین‌شان ندارد.

به راستی که از آن روزهای سخت دفاع تنها کلاه خودهای تیر خورده که نه، بلکه تفکر و عقیده تامل برانگیز دلاورمردانش برای ما به یادگار مانده و نیمه دوم قابل لبخندها امروز در عرصه دفاع اقتصادی رخ نشان داده به گونه ای که کارگران علیرغم تمامی سختی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه در قالب شیفت ایثار خدمت بی‌منت ارائه می‌دهند و باید گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

فرقی نمی‌کند دوشادوش همان جوان های دیروز در خاکریزها امروز جوانان برای ایرانی آباد و سربلند ایستاده اند؛ آن روزها سلاح نظامی بود و نقشه های عملیات، امروز ابزار کار فنی و نقشه راه طرح‌های تولید ملی است.

اگر چه سربند ها و کلاه‌خودها به کلاه ایمنی، ماسک و عینک تبدیل شده ولی راه همان است که بود.

 اگر کمی تأمل کنیم و سیری به وصیت نامه شهدا داشته باشیم که گفتند "جبهه‌ها را خالی نگذارید"، اکنون جبهه‌ها همینجاست باید همه دست در دست هم دهیم تا چرخ تولید کارخانه و واحدهای تولیدی روشن بماند و موانع پیش روی آنها رفع شود.

شوق خدمت کارگران با برگزاری شیفت ایثار

محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه شیفت ایثارکارگران برگرفته از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است، گفت: یکی از ویژه‌ترین برنامه‌های بسیج کارگری اجرای طرح ملی "شیفت ایثار" است.

وی افزود: در این طرح کارگران یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت می‌کنند و درآمد حاصل از آن به صرف نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیج کارگری در خط مقدم جنگ اقتصادی و مقابله با دشمنان قرار دارد، بیان کرد: یکی دیگر از اهداف رزمایش شیفت ایثار عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است، اگر چه کارگران بسیجی سال هاست با فعالیت و چرخ پویای واحدهای کارگری نشان داده اند که همچون رزمندگان و کارگران در هشت سال جنگ تحمیلی؛ همیشه در هر میدان و صحنه ای که نیاز باشد حاضر و پا به کار بوده و با این حضور خود توطئه شوم دشمن را در عرصه جنگ اقتصادی خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون در راستای رزمایش کمک های مومنانه بالغ بر 2 هزار و 500 نفرساعت شیفت ایثار در کارخانجات و واحدهای تولیدی سیستان وبلوچستان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر اتکا به توان داخلی و حمایت از کالای ایرانی مهم‌ترین راهکار برای خنثی‌سازی جنگ نرم دشمنان است.

تحریم ها اثری در اراده پولادین ملت ایران ندارد

قورزایی تاکید کرد: با وحدت و همدلی و حمایت از تولید داخلی و تلاش کارفرمایان و کارگران ایرانی نقشه‌های دشمنان نقش برآب است و این مهم امروز توطئه دشمنان را خنثی و نشان داد تحریم ها اثری در اراده پولادین این ملت غیور ندارد.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی پیش رو همگان باید در راستای رفع موانع تولید گام برداشته تا با تلاش مضاعف بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شوق خدمت کارگران با برگزاری شیفت ایثار, شوق خدمت کارگران با برگزاری شیفت ایثار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تحریم ها اثری در اراده پولادین ملت ایران ندارد, تحریم ها اثری در اراده پولادین ملت ایران ندارد,
,
,
,
,

دشمن در زمینه تولید و اقتصاد هم از ما شکست خواهد خورد

سردار علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه فلسفه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی، تبدیل تهدید به فرصت و مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: رفع موانع تولید موضوع اولویت داری است که بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دنبال می کند.

وی تصریح کرد: جامعه کار و تولید کشور در بهبوهه جنگ در دو حوزه دفاعی و پویایی کارخانه ها فعالیت می کرد، تلاش کردند در دفاع از سرزمین و از سوی دیگر با حمایت و پشتیبانی از خط تولید و جبهه ها؛ تا خط تولید حفظ و نیازها رفع شود که اینها ارزشمند است؛ امروز هم جامعه کار و تولید کشور برای کمک به اهداف و آرمان های انقلاب و کشور همچنان پویا و فعال است و وظیفه ما مطالبه به حق خواسته های آنان است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیان کرد: دشمن در حوزه‌های مختلف ما را به چالش کشیده و امروز جنگ اقتصادی به راه انداخته است که سال‌های سال از بیانات مقام معظم رهبری بازگو شده؛ باید بدانیم هر کارخانه و کارگاه ما یک سنگر در جنگ اقتصادی است و تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کشور باید تلاش کنند تا حتی یک سنگر را در حوزه اقتصادی از دست ندهند.

وی تصریح کرد: همانطور که در دوران جنگ سخت نظامی مردم به ما کمک کردند در جنگ اقتصادی نیز باید ما به کمک تولید کنندگان، کارفرمایان و کارگران برویم و اجازه ندهیم چرخ صنعتی متوقف شود، زیرا در این شرایط توقف و رکود هر کارخانه ای به مثابه از دست دادن یک خاکریز در جنگ است که امروز فرماندهان این خاکریزها تولید کنندگان و سربازان و رزمندگان این میدان کارگران هستند؛ ما در کنارتان خواهیم بود و حمایت و پشتیبانی می کنیم.

رعیتی فرد خاطر نشان کرد: دشمن در زمینه تولید و اقتصاد هم از ما شکست خواهد خورد و سربازان این جبهه که تولید کنندگان و کارگران هستند مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان خواهند آورد.
 
انتهای پیام/
,
, دشمن در زمینه تولید و اقتصاد هم از ما شکست خواهد خورد, دشمن در زمینه تولید و اقتصاد هم از ما شکست خواهد خورد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه