اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

حضور مردمی سپاه و بسیج در شرایط سخت جامعه/کاهش آمار کرونا به واسطه اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور

حضور مردمی سپاه و بسیج در شرایط سخت جامعه/کاهش آمار کرونا به واسطه اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماری کرونا در سال های گذشته سیر سعودی داشت اما حضور سپاه و بسیج درقالب طرح شهید سلیمانی منجر به کاهش تلفات کرونا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله  سید نصیرحسینی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص حضور سپاه و بسیج در عرصه های مختلف انقلاب و نقش اثرگذار خود در طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با ویروس کرونا  گفت: انقلاب اسلامی در انگیزه ها و اندیشه ها تاثیر مثبتی بر جای گذاشت و سبب تغیر اندیشه ها  به سمت اهداف ارزشمند آرمان گرا و اسلام جهانی مبتنی بر مکتب اهل بیت (ع) شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج و سپاه در دوران مختلف انقلاب یعنی جنگ، عرصه سازندگی، دفاع از حرم حضور داشتند، گفت: با شیوع بیماری کرونا نیاز به همکاری و امداد رسانی قشرها و گروه های مانند بسیج و سپاه بیشتر وجود داشت در این راستا بسیج و سپاه با حضور تحسین برانگیز خود سبب خلق آثار ارزشمند، کاهش بیماری ها و توجه به کنترل کرونا و افزایش واکسیناسیون حضور پیداکردند.

,

وی به تحریم های دشمن در حوزه سلامت برای عدم ورود اقلام درمانی اشاره داشت و افزود: آمار تلفات کرونا در سال های قبل سیر صعودی داشت اما حضور و نقش آفرینی سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی سبب کاهش آمار تلفات کرونا در کشور شد.

,

خبرنگار: بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه