اخبار داغ

دو خبر از فوتبال ؛

عزیزی خادم: افتخار بزرگی برای اولین بار رقم خورد؛ ایراندوست: نگاه برابر و حمایتگرانه از بانوان باعث موفقیت شد/ ملی پوشان میهمان سفیر ایران در ازبکستان

عزیزی خادم: افتخار بزرگی برای اولین بار رقم خورد؛ ایراندوست: نگاه برابر و حمایتگرانه از بانوان باعث موفقیت شد/ ملی پوشان میهمان سفیر ایران در ازبکستان
رئیس فدراسیون در تماس تلفنی با سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار افتخار بزرگی رادر فوتبال بانوان ایران رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در تماس تلفنی با سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، صعود این تیم به فینال رقابتهای جام ملتهای فوتبال آسیا را تبریک گفت و اعلام کرد: نگاه حمایتگرانه و توسعه گرانه فدراسیون فوتبال باعث شد تا شاهد کسب چنین افتخاری باشیم. بدون شک اگر خواهان ایجاد تحول هستیم باید فوتبال بانوان را هم رده فوتبال آقایان از هر لحاظ قرار دهیم تا به رشد و موفقیت فوتبال بانوان برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی از ایراندوست خواست تا پیام ویژه تبریک و خوشحالی خود را به بازیکنان و تمامی کادر تیم ملی فوتبال اعلام کند و در ادامه بیان کرد: از زحمات تمامی کاروان تیم ملی فوتبال بانوان تشکر می کنم. ما در پی معماری نوین هستیم و ماه ها است که برای قرار گرفتن در مسیر توسعه با برنامه گام بر میداریم. این برنامه پس از ماهها به تلاش نشست و توانستیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان به مرحله فینال جام ملتها صعود کنیم.
,
 
,
در ادامه مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تشکر از حمایتهای بیش از پیش رییس فدراسیون فوتبال گفت: ایشان همانطور که در جلسات تمرینی ما حضور داشتند و عنوان کرده بودند هدف رشد و توسعه فوتبال بانوان است نه نتیجه و حتی اگر صعود هم نکنیم این روند آماده سازی تیم ملی فوتبال همچنان ادامه خواهد داشت، دوباره تاکید بر این موضوع داشتند. در واقع هدف اصلی نفر اول فدراسیون فوتبال برای فوتبال بانوان در راستای رشد و توسعه، ریل گذاری اهداف و برنامه ریزی است که در گام نخست پس از 7 ماه تلاش شبانه روزی و حمایتهای بی دریغ رییس فدراسیون فوتبال، توانستیم به فینال صعود کنیم.
,
 
,
ایراندوست ادامه داد: در همین چند روز، رییس فدراسیون فوتبال کارهای خیلی مهمی را برای آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان انجام داده اند و فکر می کنم حدود یکی و دو هفته آینده همه از آن مطلع خواهید شد.
,
 
,
وی  درباره پرداخت پاداش بازیکنان گفت: رییس فدراسیون در خصوص پاداش بازیکنان اعلام کردند که در یکی و دو روز آینده پاداش های تیم ملی به حساب شان واریز شود که باز فکر می کنم این امر اتفاق بی سابقه ای است. همگی می دانند که در پرداخت پاداش های تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که قهرمان آسیا شد، کادر فنی و بازیکنان چقدر اذیت شدند و در نهایت پول زمانی به آنها رسید که ارزش معنوی و مادی را هم از دست داده بودند اما خدا را شکر فدراسیون فوتبال در این مورد خیلی عالی عمل کرد و این امر نشان می دهد که یک فکر جمعی و یک فعل خواستن در وجود تک تک اعضای فدراسیون فوتبال وجود دارد.
,
 
,
در ادامه این گفتگوی تلفنی، عزیزی خادم گفت: پس از بازگشتم به تهران، حتما نشستی را برگزار خواهیم کرد تا با برنامه ریزی دقیق تر در مسیر رشد و توسعه فوتبال بانوان گام برداریم. هدف و نگاه ما نگاه توسعه گرایانه است. اگر می خواهیم فوتبال بانوان متحول شود باید پا به پای فوتبال مردان به آنها امکانات بدهیم. بر همین اساس باید نشستی را برگزار و برنامه کاملی را تدوین کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه خطاب به رییس فدراسیون فوتبال گفت: حس برابری و نگاه برابری و حمایتگرانه ای که اکنون وجود دارد باعث شده ما دلگرم تر از همیشه باشیم .همه می دانیم که مرحله بعدی مسابقات قطعا سخت تر است و تیم های خوبی در مسابقات جام ملتهای آسیا حضور دارند و سابقه حضور در جام جهانی و المپیک را دارند و از نظر شکل بازی هیچ تفاوتی با فوتبال مردان کشور خودشان ندارند.
,
 
,
ایراندوست گفت: بنابراین نیاز داریم تا تیم ملی با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری شده به روند آماده سازی خود ادامه دهد. راهکارهای روند رشد و توسعه و برنامه های اردویی این تیم را بررسی  خواهیم کرد و باید در اجرای برنامه ها ریز به ریز جلو برویم تا موفق شویم. همانطوری که در 4 ماه گذشته تمامی برنامه های تیم ملی فوتبال بانوان عملی شده، امیدوارم برنامه های پیش رو نیز به مرحله اجرا در آید تا موفق تر از گذشته در جهت سرافرازی فوتبال بانوان گام بر داریم.
,
 
,
وی ضمن قدردانی از رییس فدراسیون بخاطر پرواز اختصاصی برای تیم ملی فوتبال بانوان که برای نخستین بار رخ داده بود، درپایان این گفتگوی تلفنی گفت: تیم ملی فوتبال بانوان امشب با پرواز اختصاصی وارش به ایران باز می گردد. بازیکنان تا به اینجای کار با حس فوق العاده ای که در این چند سال داشته و تلاش کردند و برای اولین بار به فینال جام ملتهای آسیا راه یافتند. از این پس با غرور و شخصیتی که فدراسیون فوتبال به آنها داده است خیلی حرفه ای تر به کارشان ادامه می دهند و قطعا می توانند  فوتبالیست های موفقی باشند. همه می دانیم که شما در سوگ پدر گرامی شان نشسته اند و امیدواریم خداوند متعال به شما و خانواده محترمتان صبر عنایت کند.
,
 
,
ایراندوست در خصوص اینکه گفته بود تیمی که در رنکینگ بالاترست به جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد، در پایان گفت: من در این خصوص اشتباه کردم و طبق برداشتی که داشتم فکر می‌کردم در صورت تساوی امتیازات، تیمی که در رنکینگ بالاترست، به جام ملتهای آسیا صعود خواهد کرد.
,
 
,
*ملی پوشان میهمان سفیر ایران در ازبکستان
, *ملی پوشان میهمان سفیر ایران در ازبکستان,
 
,
سفیر ایران در ازبکستان میزبان تیم ملی فوتبال بانوان در سفارت جمهوری اسلامی ایران بود.
,
شاگردان ایراندوست همراه با کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان میهمان حمید نیرآبادی، سفیر ایران در تاشکند بودند.
,
 
,
نیرآبادی در ابتدا ضمن خیرمقدم و تبریک به ملی پوشان گفت: شما دختران ایرانی باعث افتخار کشور هستید. ایرانی های مقیم تاشکند از بازیهای شما برابر بنگلادش و اردن لذت بردند. امیدوارم با این انگیزه و غیرت پیش بروید و دعا می کنم که همیشه در میادین پیش رو موفق باشید.
,
 
,
وی ادامه داد: شما سفیران ایران در کشور ازبکستان هستید و پیگیر نتایج شما در مسابقات بودم. صعود شما به مسابقات جام ملتهای آسیا نشان از توانمندی و اقتدار شما می دهد با این صعود باعث شادی میلیون ها ایرانی شده اید. احترام به پدر و مادر را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید چرا که دعای خیر آنها باعث می شود تا همیشه موفق شوید. پیروزی درخشان تان برابر تیم های بنگلادش و اردن را به شما تبربک می گویم. از صعودتان بسیار خیلی خوشحال شدیم. شما شیرزنان ایران باعث افزایش غرور ملی شدید. خوشحالم که افتخار به اهتزاز در آوردن پرچم ایران به دست شما تلاشگران بوده و آرزوی موفقیت تان را در مسابقات جام ملتها را دارم.
,
 
,
در پایان این دیدار  فاطمه علیپور، مدیر تیم ملی فوتبال بانوان، تندیس یادگاری فدراسیون فوتبال را به وی اهدا کرد.
,
 
,
ملی پوشان ایران به احترام و گرامیداشت اربعین حسینی، شال مشکی انداختند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه