اخبار داغ

اگر به بازی کره اعتقاد ندارید، پس من نباید اینجا باشم

بنتو: اصلا خوب بازی نکرده‌ایم اما برای پیروزی به مصاف ایران می‌رویم/ برای تصمیم‌هایم بیشتر از انتقادها نگران هستم

بنتو: اصلا خوب بازی نکرده‌ایم اما برای پیروزی به مصاف ایران می‌رویم/ برای تصمیم‌هایم بیشتر از انتقادها نگران هستم
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: تا اینجای کار اصلا خوب بازی نکرده‌ایم اما برای پیروزی به مصاف ایران می‌رویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پائلو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی اسامی نفرات منتخب خود را برای بازی مقابل ایران در انتخابی جام جهانی اعلام کرد. لیستی که با چند شگفتی همراه بود و با نظرات متفاوت منتقدان و رسانه های کره ای روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنتو در نشست خبری در خصوص لیست منتشر شده برای بازی با ایران و سوریه ظهار داشت: تا آنجا که من می‌دانم غیر ممکن است که بازی‌ها به تعویق بیفتد. پس ما نیاز داریم که بازیکنان خود را برای این بازی‌ها به اوج آمادگی برسانیم. ما در هر زمان باید با بهترین‌ بازیکنان موجود به میدان برویم زیرا هدف ما پیروزی است. من همیشه سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنم.
,
 
,
وی درباره انتقادات صورت گرفته گفت: به نظرم انتقاد کردن ساده است ولی تصمیم گرفتن در خصوص بازیکنان بسیار سخت خواهد بود. به همین خاطر است که در خصوص تصمیم‌هایم بیشتر از حرف‌ها و انتقادها نگران هستم. ما چیزی که اکنون باید انجام دهیم این است که تمرکز داشته باشیم و مقابل حریفان خود با احترام بازی کنیم.
,
 
,
بیشترین ابهام در لیست کره جنوبی و انتقاد از بنتو درباره عدم دعوت از «کانگ این لی» مهاجم مایورکا است که در فصل جاری لالیگا در بازی‌های اخیر مایوروکا نمایش خوبی داشته و توانسته مقابل رئال مادرید نیز گلزنی کند. بنتو در واکنش به پرسش ها درباره عدمن دعوت از کانگ کانگ این لی گفت: در آن پست ما بازیکن زیاد داشتیم.  درست است او نمایش خیلی خوبی در 2 بازی اخیر تیمش داشت ولی بازیکنانی که اکنون انتخاب شده‌اند، نمایش عالی در این پست و خط میانی از خودشان به ثبت رسانده‌اند.
,
 
,
سرمربی پرتغالی کره جنوبی درباره برنامه خود تاکید کرد: ما سعی داریم که تیم ملی کره جنوبی از جنبه‌های مختلف پیشرفت کند زیرا تا اینجای کار اصلا خوب بازی نکرده‌ایم. ما در تلاش هستیم که عملکرد خط تهاجمی تیم پیشرفت کند و بتوانیم شانس‌های بیشتری روی دروازه حریفان خلق کنیم. البته خط دفاعی ما بسیار خوب کار کرد و می‌خواهیم همین روند را در بازی‌های پیش رو ادامه دهیم.
,
 
,
بنتو درباره دو بازی پیش رو مقابل سوریه و ایران بیان داشت: ما برای کسب 6 امتیاز به این مسابقات وارد خواهیم شد. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و از عقب بازی‌سازی را آغاز کنیم. اگر به چنین بازی اعتقاد ندارید، پس دلیلی ندارد من اینجا باشم. ما برای پیروزی به مصاف ایران و سوریه خواهیم رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه