اخبار داغ

در دیدار سید ناصر حسینی پور و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

ظرفیتهای کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش بیکاری بکارگرفته شود/شبانه روز وقتم را وقف خدمت به مردم می کنم

ظرفیتهای کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش بیکاری بکارگرفته شود/شبانه روز وقتم را وقف خدمت به مردم می کنم
آیت الله حسینی در گفتگو با نماینده گچساران و باشت تاکید کرد: ظرفیتهای کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش بیکاری بکارگرفته شود تا نهایت استفاده را برای رشد و توسعه ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس در این دیدار سید ناصر حسینی پور با تسلیت اربعین حسینی ، خود را سرباز رهبر انقلاب و مردم ایران و استان دانست و اظهار داشت: عزم خود را جزم کرده ایم که به همراه همکاران خود در مجلس و دولت انقلابی عدالت محوری و جهادگری را به منصه ظهور بگذاریم و با روحیه بسیجی شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این عضو کمیسیون اصل نود اظهار داشت: با وجود دولت و مجلس انقلابی دیگر بهانه ای برای کار نکردن نداریم و همه باید پای کار بیاییم تا باری از دوش مردم برداریم.

,

 نماینده ولی فقیه در استان با توصیه هایی در بحث بسط عدالت و توسعه و رفع تبعیض ها در جامعه به حسینی پور گفت: مسئله اصلی امروز نظام ، اشتغال است و باید از همه ظرفیت ها برای این مهم استفاده شود.

,

آیت الله حسینی همچنین بیان داشتند روحیه انقلابی و بسیجی باعث پیشرفت کشور و قوی تر شدن می شود و اگر نبود این روحیه معلوم نبود برابر ابرقدرت هایی که امروز جلوی ما به زانو درآمده اند چه سرنوشتی داشتیم.

,

امام جمعه شهر یاسوج افزود: باید از بسترهای خوبی که در استان است نهایت استفاده را برای رشد و توسعه ببریم.

,

وی از جمله این بسترها را گردشگری با استفاده از طبیعت بکر و هوای خوب و کوه ها و آبشارها دانست و گفت: با اتمام پروژه های نا تمام در حوزه گردشگری ، نفت، گاز و پتروشیمی می توان  افزایش تولید و نرخ اشتغال را  بالا برد تا بیکاری در استان ساماندهی شود.

,

آیت الله حسینی اظهار داشت:  با ایجاد بسترهای فرهنگی میتوان با مشکلات فرهنگی جامعه و آسیب های اجتماعی مبارزه کرد و ایجاد هیئت ها و حسینیه ها در این مهم نقشی اساسی دارند.

,

, ,

, ,

, ,

خبرنگار: باقرزاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه