اخبار داغ

بازدید سرزده آجورلو از آکادمی استقلال/ آرش برهانی: یک شبکه بزرگ استعدادیابی تشکیل خواهد شد

بازدید سرزده آجورلو از آکادمی استقلال/ آرش برهانی: یک شبکه بزرگ استعدادیابی تشکیل خواهد شد
مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ امروز به صورت سرزده به آکادمی استقلال در ورزشگاه امام رضا رفت و به اتفاق آرش برهانی و مسؤولان آکادمی از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و دستوراتی را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش برهانی، سرمربی تیم امید استقلال در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره بازدید آجورلو از آکادمی ارائه داد: «همانطور که می‌دانید آکادمی از ارکان مهم یک باشگاه محسوب می‌شود. آقای آجورلو نگاه ویژه‌ای به آکادمی دارند. ایشان با وجود همه مشغله‌ها امروز از ورزشگاه امام رضا، محل آکادمی باشگاه به مدت ۲ ساعت بازدید به عمل آوردند. ایشان مشکلات را شنیدند و دستوراتی جهت حل کمبودهای موجود در ورزشگاه امام رضا صادر کردند. نگاه آقای آجورلو این است که آکادمی باشگاه استقلال از یک آکادمی سنتی تبدیل به آکادمی مدرن شود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرمربی تیم امید استقلال در ادامه گفت: «نگاه بلندمدت ایشان رساندن باشگاه استقلال به نقطه‌ای است که بتواند به خوبی از تیم بزرگسالان پشتیبانی کند و به لحاظ فنی با پیشرفت قابل توجهی روبرو شود. همچنین ایشان در  تلاش است تا در آینده مربیان آکادمی را برای کسب دانش و تجربه بیشتر راهی کشورهای خارجی کند.»
,
 
,
برهانی اضافه کرد: «تلاش مجموعه آکادمی باشگاه استقلال با هدایت آقای آجورلو این است که به استانداردهای AFC برسیم و اکنون در پروسه قرار گرفتن مدال نقره در حوزه آکادمی هستیم. آقای آجورلو در ورزشگاه امام رضا گفتند که به دنبال ایجاد یک شبکه بزرگ استعدادیابی از جنوبی‌ترین نقطه کشور تا شمالی‌ترین نقطه کشور هستند.»
,
 
,
سرمربی تیم رده امید استقلال در پایان گفت: «ما به دنبال این هستیم که در آکادمی باشگاه گزارش‌های خود را هر یک ماه یکبار از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال به اطلاع هواداران برسانیم.»
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه