اخبار داغ

ایران 2 - قزاقستان 3

جام جهانی فوتسال| حذف تلخ ایران برابر برزیلی های قزاق نما/ کامبک خوردن، مزد ترس بود

جام جهانی فوتسال| حذف تلخ ایران برابر برزیلی های قزاق نما/ کامبک خوردن، مزد ترس بود
تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر قزاقستان شکست خورد و از رسیدن به جمع 4 تیم پایانی باز ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران امشب (دوشنبه) به مصاف قزاقستان رفت که این مسابقه با شکست 3 بر 2 شاگردان ناظم‌الشریعه به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا صمیمی، علی‌اصغر حسن‌زاده، حمید احمدی، مسلم اولادقباد و سعید احمد عباسی پنج بازیکن ابتدایی ایران در این مسابقه را تشکیل دادند. تیم ایران بازی را تهاجمی آغاز کرد و نتیجه آت برتری کامل در نیمه نخست بود.

,

نمایش درخشان ایران در نیمه اول باعث شد تا تیم کشورمان با برتری دو گله به رختکن برود. مسلم اولادقباد در دقیقه 7 و احمد اسماعیل‌پور در دقیقه 14 گل‌های ایران در این نیمه را به ثمر رساندند.

,

در نیمه دوم اما ورق برگشت. ایران به لاک دفاعی رفت و این فرصت را به حریف که نیمی از بازیکنانش ملیت برزیلی داشتند، داد تا با حملات پردامنه عرصه را به ایران تنگ کند. حتی با گل نخست حریف نیز تغییری در سبک بازی ایران حاصل نشد تا قزاق ها با تدوام حملاتشان گل دوم و تساوی را به ثمر برسانند.

,

بعد از تساوی ایران از لاک دفاعی خارج شد اما در فاصله 1.30 ثانیه به پایان بازی روی یک ضدحمله غافلگیر شد تا حریف از روی نقطه کرنر به گل سوم برسد.

,

در دقایق اندک باقی مانده پایانی ایران با سیستم گاورپلی کاملا به زمین حریف رفت اما حملات ایران به ثمر نرسید تا قزاق ها با کامبک در نیمه دوم و جبران گل خورده کامبک کرده و با یک پیروزی شیرین ایران را حذف کنند و به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کنند.

,
ایران 2
, ایران 2,
گل: اولادقباد، اسماعیل‌پور
, گل: اولادقباد، اسماعیل‌پور,
 
,
قزاقستان 3
, قزاقستان 3,
گل: تورساگولوف، کناب، تاینان
, گل: تورساگولوف، کناب، تاینان,
 
,

برنامه مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

,

چهارشنبه 7 مهر: برزیل - آرژانتین، ساعت 20:30، سالن کائوناس آره‌نا

, چهارشنبه 7 مهر: برزیل - آرژانتین، ساعت 20:30، سالن کائوناس آره‌نا,

پنجشنبه 8 مهر: قزاقستان - پرتغال، ساعت 20:30، سالن کائوناس آره‌نا

, پنجشنبه 8 مهر: قزاقستان - پرتغال، ساعت 20:30، سالن کائوناس آره‌نا,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه