اخبار داغ

برگزاری جلسه رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون های آسیایی؛

طباطبایی:حق کاراته حضوری دائم در المپیک است

طباطبایی:حق کاراته حضوری دائم در المپیک است
پنجمین جلسه آنلاین رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون های آسیایی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، پنجمین جلسه آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون های قاره آسیا عصر امروز به صورت وبینار با حضور ژنرال ناصر رئیس کنفدراسیون آسیا و سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این جلسه به منظور بررسی وضعیت کاراته بعد از المپیک توکیو در کشور های قاره آسیا و برنامه ریزی و حضور پر قدرت کشورهای آسیایی در مسابقات جهانی دبی تشکیل شد.
,
 
,
در ادامه این جلسه روسای فدراسیون کشور های مختلف نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و سید حسن طباطبایی نیز در این جلسه ضمن تشکر از خانواده بزرگ کاراته که نمایشی بی نظیر در بازی های المپیک توکیو داشتند گفت: کاراته با حضوری چشمگیر در المپیک به دنیا ثابت کرد که حق کاراته حضوری دائم در المپیک است و امیدوارم مجدد به این بازی ها بازگردد‌.
,
 
,
طباطبایی در ادامه گفت: خوشبختانه در ایران با انجام واکسیناسیون سراسری در حال عبور از بحران کرونا هستیم و باشگاه های کاراته و تمرینات ورزشکاران در حال از سرگیری در تمامی سطوح است.
,
 
,
رئیس فدراسیون کاراته ایران افزود: پس از المپیک اردو های ملی پوشان کاراته ایران با تمام توان و استفاده حداکثری از ورزشکاران آغاز کردیم تا با تیم هایی قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه