اخبار داغ

باید روی فوتسال پایه حتما کار شود؛

ناظم‌الشریعه: طی ۲ سال اخیر کاری برای تیم ملی فوتسال صورت نگرفت/ شایستگی شکست قزاقستان و صعود را داشتیم

ناظم‌الشریعه: طی ۲ سال اخیر کاری برای تیم ملی فوتسال صورت نگرفت/ شایستگی شکست قزاقستان و صعود را داشتیم
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: ما می‌توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما در شرایط سخت قافیه را باختیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از شکست برابر قزاقستان و حذف از جام جهانی اظهار داشت: هیچ تیمی راحت به جام جهانی نمی‌آید. بازیکنان ما خوب و زیبا بازی کردند و شایستگی صعود داشتند اما نیمه دوم ورق برگشت و خطاهایی که داور به سود ما نمی‌گرفت و همان توپ‌ها به سود حریف گل می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه عنوان داشت: تیم حریف از چند بازیکن برزیلی و دو ملیتی استفاده کرده بود و مداوم از سیستم پاور پلی استفاده می‌کردند. در خط دفاع مشکل داشتیم اما هر بازی مشکل خود را دارد. فوتسال ما، در فاز هجومی قوی‌تر است. در دیدار با ازبسکتان هم گل‌های زیادی با تاکتیک‌های متنوعی زدیم. این نوع پرس در دیدار قزاقستان کار سختی است و مدت کوتاهی می‌شود از آن استفاده کرد.
,
 
,
ناظم‌الشریعه بیان داشت: امشب و دیشب روسیه و اسپانیا هم در ابن مرحله حذف شدند. در این ۲ سال کاری برای تیم ملی صورت نگرفته بود و تنها یک اردو و بازی دوستانه با بلاروس صورت گرفت که آن هم مربوط به فدراسیون جدید بود. میانگین سنی تیم بالاست اما بازیکنان ما از دل لیگ می‌آیند و پتانسیل ما فعلا همین است. فوتسال بازی صحنه‌ها و لحظه‌هاست؛ ما می‌توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما در شرایط سخت قافیه را باختیم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی فوتسال اذعان داشت: ما در ۳ سال گذشته هیچ بازی سنگینی انجام ندادیم و طبیعی است که گاهی اوقات کم بیاوریم. باید در تیم‌های باشگاهی و در سطح پایه‌ای کار کنیم. این تیم، نسل طلایی فوتسال ایران است و از ۲۰۱۵ هر جامی را کسب کردند اما نیاز به پشتوانه‌سازی داریم.
,
 
,
ناظم‌الشریعه در پایان گفت: اولادقباد تاکنون پدیده جام جهانی بوده و فیفا خیلی از این بازیکن تعریف کرده اما قبول دارم باید روی فوتسال پایه حتما کار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه