اخبار داغ

به رأی پرونده ویلموتس خوش‌بین هستیم؛

کامرانی‌فر: قانون تفاضل گل از لیگ برتر حذف شده/ AFC دیگر نمی‌تواند حق پخش را بهانه کند

کامرانی‌فر: قانون تفاضل گل از لیگ برتر حذف شده/ AFC دیگر نمی‌تواند حق پخش را بهانه کند
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گرفته شد در لیگ برتر امسال تفاضل گل در صورت هم امتیاز بودن تیم‌ها در نظر گرفته نشده و بازی های رو در رو ملاک باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اظهار داشت: با همین روحیه به ۸ تورنمنت جهانی رفتم، در آرامش می شود کار کرد و احتیاج به سر و صدا نیست. هیچ دوستی با شهاب‌‎الدین عزیزی خادمریال رییس فدراسیون فوتبال نداشتم و انتخاب من به دلیل نگاه او برای توسعه فوتبال بود. در عین حال که نتیجه برای ما مهم است، توسعه ارزش بیشتری دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: در فوتسال باید از دو سال قبل اقدام می‌شد، البته ما در این چند ماه کارهای خوبی برای این تیم کردیم. از همین فردا جلسه آسیب شناسی خواهیم داشت، با برنامه فدراسیون فوتبال زیرساخت ها باید درست شود.  
,
 
,
کامرانی‌فر بیان داشت: نگاه برابر به تیم ملی بانوان تاثیر زیادی داشت، عزیزی خادم این نگاه را دارد. پاداش ها، بازی های تدارکاتی، اردوهای خوب و خیلی چیزهای دیگر در این موفقیت تاثیر داشت و در بخش بانوان ثابت کردیم توانایی خوبی داریم. چند روز پیش عزیزی خادم در سفرهای مختلف برای فوتبال کشورمان رایزنی کرده، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. 
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد شروع لیگ برتر عنوان داشت: با توجه به ۴ بازی حساس تیم ملی ایران به این نتیجه رسیدیم که لیگ بعد از بازی با کره جنوبی برگزار شود. لیگ فشرده‌ای داریم اما نتایج تیم ملی بسیار مهم است، درکنار آن لیگ به موقع برگزار می‌شود. بازی کره جنوبی و امارات را داشتیم و تصمیم گرفتیم سوپر جام فعلا برگزار نشود.     
,
 
,
کامرانی‌فر درباره ورود سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران تصریح داشت: می‌دانید که بحث VAR در فدراسیون قبلی مطرح بوده اما مسیر را اشتباه رفته بودند. با تلاش‌های عزیزی خادم در سفرهای اخیر، ما بازی در ایران و کره این سیستم را تجهیز خواهیم کرد. یک موضوع دیگر بحث میزبانی ها بود و تلاش شد که این اتفاق نیفتد و ما به همین دلیل آمدیم شرایط را فراهم کردیم. AFC دیگر نمی‌تواند حق پخش را بهانه کند، ما تمامی موانع را برطرف کردیم.
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما توانایی تجهیز سیستم VAR را داریم و اعلام کردیم که میتوانیم برای هر چهار بازی این امکان را فراهم کنیم. برای بودن VAR در لیگ برتر باید داوران را لایسنس کنیم که زمان می‌برد. ما داوری برای نشست پشت سیستم VAR نداریم، می خواهیم این سیستم را در ایران نگه داریم. فدراسیون تلاش می‌کند تا به استانداردها برسیم.  
,
 
,
کامرانی‌فر اظهار داشت: فدراسیون و سازمان لیگ تابع مقررات هستند. دادگستری تیم پدیده را واگذار کرده و ما نام شهر خودرو را قبول داریم. دوست دارم مسوولان سازمان لیگ در این موارد صحبت کنند.  باشگاهی که بدهی دارد نباید بازیکن خارجی بخرد. ما به دنبال درست کردن ساختار باشگاه ها هستیم. هر باشگاهی که بدهی دارد باید بدهی را پرداخت کند و بعد از آن قراردادهایش را ثبت کند. 
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اذعان داشت: در این ۶ ماه چالش های زیادی داشتیم. ۸۰ میلیارد بدهی گذشته پرداخت شده، وضعیت ساختمان فدراسیون به ثبات رسیده و فدراسیون در مقابل همه این سختی ها ایستاده. فدراسیون در تلاش است تا در تمام چالش ها پیروز شود. تغییرات را در آینده خواهید دید. 
,
 
,
کامرانی فر در مورد ورود تماشاگران به استادیوم برای دیدار با کره جنوبی گفت: خیلی در این خصوص تلاش می کنیم. بحث ورود تماشاگر فقط به فدراسیون مربوط نیست اما به دنبال این موضوع هستیم. تست پی سی آر هزینه دارد و ما منتظر واکسیناسیون بیشتر هستیم تا شرایط بهتر شود. ما هم باید مواظب سلامت مردم باشیم. 
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تعداد داوران در لیگ برتر نصف خواهد شد. حدود ۸۰ داور حذف شده است. حق الزحمه بسیار خوبی برای داوران تصویب شده است. هر داوری که بیشتر از دو اشتباه تاثیرگذار داشته حذف شده است. داور اگر آماده نباشد خودش ضرر می بیند.
,
 
,
وی با اشاره به چالش‌های فدراسیون فوتبال و البته اینکه قرار است به‌زودی رأی نهایی پرونده مارک ویلموتس صادر شود، تاکید داشت: به پرونده مارک ویلموتس خیلی خوش‌بین هستیم، البته نه اینکه عدد بدهی به این مربی صفر شود، ولی امیدواریم مبلغ کمتر شود. 
,
وی با اشاره به چالش‌های فدراسیون فوتبال و البته اینکه قرار است به‌زودی رأی نهایی پرونده مارک ویلموتس صادر شود، تاکید داشت: به پرونده مارک ویلموتس خیلی خوش‌بین هستیم، البته نه اینکه عدد بدهی به این مربی صفر شود، ولی امیدواریم مبلغ کمتر شود. 
,
 
,
کامرانی فر در مورد رای های کمیته های استیناف و انضباطی اظهار داشت: شفافیت در رای ها بسیار موضوع خوبی است. اما باید برخی از ملاحظات را در نظر گرفت. 
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گرفته شد در لیگ برتر امسال تفاضل گل در صورت هم امتیاز بودن تیم‌ها در نظر گرفته نشده و بازی های رو در رو ملاک باشد. با این اتفاق جلوی خیلی از کارها گرفته می‌شود. 
,
 
,
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ما تیم فوتبال امید را برای المپیک داریم. تیم ملی فوتسال، ۳ سال دیگر جام جهانی را دارد. قطعا در مسیر اشتباهاتی داریم اما سعی می کنیم شرایط را بهتر کنیم. لیگ سختی خواهیم داشت اما می توانیم از خروجی آن برای جام جهانی استفاده کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه