اخبار داغ

جهادگر پارس آبادی که بولدوزر عراقی ها را به غنیمت گرفت+عکس

جهادگر پارس آبادی که بولدوزر عراقی ها را به غنیمت گرفت+عکس
نادر قهرمانی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان پارس آباد است که سال ۱۳۶۰ در جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان حضور داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، پس از گذشت سال‌ها از دوران جوانی و جنگ هنوز هم صدایش پر از انرژی، امید و صلابت است، چنان جنگ را روایت می‌کند که احساس می‌کنی اکنون در جبهه حضور دارد، گاهی صدایش خش‌دار می‌شود و سکوت می‌کند، شاید دارد خاطرات آن دوران را در ذهنش مرور می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

نادر قهرمانی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان پارس آباد است که سال ۱۳۶۰ در جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان حضور داشت.

,

این رزمنده پارس آبادی که اکنون ۶8 سال سن دارد و بازنشسته شرکت کشت و صنعت مغان است در ۲۳ سالگی در قالب جهاد سازندگی و ستاد پشتیبانی مناطق جنگی غرب به عنوان تعمیرکار ادوات سنگین به جبهه اعزام شد و در ۴ ماه و ۱۷ روز حضورش در سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی گیلان غرب رشادتهایی از خود برجای گذاشت که گفتن آن خالی از لطف نیست.

,

 

,

, ,

این رزمنده دوران دفاع مقدس هر باری که ستاد پشتیبانی مناطق جنگی گیلان غرب با مشکل خرابی ادوات سنگین مواجه می شد به یاری آنها شتافته و اقدام به تعمیر ماشین آلات سنگین مکانیکی می کرد و به نوعی آچار فرانسه رزمندگان ستاد پشتیبانی بود.

,

نادر قهرمانی فارغ از کار تعمیر ادوات پشتیبانی و شرکت در مناطق عملیاتی قصر شیرین و سرپل ذهاب یک اقدام شجاعانه در دفاع مقدس انجام داد که در نوع خود شاید کم نظیر باشد.

,

این رزمنده پارس آبادی در منطقه عملیاتی سومار با زدن به قلب بعثی ها ۳۰۰ متر بصورت سینه خیز تا خاکریز دشمن پیش روی کرده و یک دستگاه بولدوزر بزرگ عراقی را از مقر آنها به خاکریز خودی بیاورد.

,

وی می گوید: به محض رسیدن به بولدرز که کنار خاکریز دشمن قرار داشت سویچ را روشن کرده و بصورت دنده عقب به خاکریز ایران آورده است

,

قهرمانی این را هم گفت: چند متری تا خاکریز ایران نمانده بود که تازه عراقی ها فهمیدند که بولدوزرشان به غنیمت گرفته می شود‌، اقدام به تیراندازی به سمت من کردند، اما دیگر کار از کار گذشته بود ضمن اینکه قرار دادن تیغه جلویی بولدوزر به عنوان سپر مانع از اصابت مستقیم تیرها شد و این بولدوزر بعثی ها را به غنیمت گرفتم.

,

هفته دفاع مقدس بهانه ای شد تا یادی کنیم از این رزمنده پارس آبادی که مسئولان هیچ وقت یادی از او نکرده و به نوعی در گمنامی بسر می برد.

,


تصویر غنیمت گرفتن بولدوزر عراقی ها توسط این رزمنده پارس آبادی را مشاهده می کنید.

,
, تصویر غنیمت گرفتن بولدوزر عراقی ها توسط این رزمنده پارس آبادی را مشاهده می کنید.,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه