اخبار داغ

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان:

اهتمام سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در «تولید مسکن» بیشتر می‌شود

اهتمام سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در «تولید مسکن» بیشتر می‌شود
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد گفت:مشارکت سازمان در طرح اقدام ملی مسکن در قالب کارگزا‌ر و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام ، این مهم تداوم خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد رضا عظیمی زاده  صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان که در سالن جلسات این سازمان و با حضور معاون هماهنگی ‌امور عمرانی استاندار و شهردار یزد برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های " ابوالقاسم ‌محی الدینی " مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداریهای استان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عظیمی زاده بازه زمانی دو سال اخیر سازمان را دوره ای طلایی برای سازمان همیاری شهرداری های استان دانست و اظهار امیدواری کرد: این مجموعه قوی و تشکیلات منسجم تقویت شود.

,

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ‌ادامه داد: ‌فعالیت های سازمان برنامه محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

,

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان با کار جهادی، مشارکت جویی و پویایی مورد نظر ‌پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و برای خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

,

عظیمی زاده به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزا‌ر و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام ، این مهم تداوم خواهد یافت.

,

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ‌های استان در پایان تاثیرگذارترین حامی سازمان را هیئت مدیره و معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان عنوان کرد و گفت: ‌هر زمان سازمان از این حمایت به طور کامل برخوردار بوده، توانسته است در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهتر و موفق‌تر عمل کند.

,

در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های " ابوالقاسم محی الدینی " مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و محمدرضا عظیمی زاده با حکم استاندار یزد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معرفی گردید.

,

گفتنی است مسئول کارگزاری طرح اقدام ملی سازمان همیاری شهرداریهای استان ، شهردار شهر رفسنجان به مدت ۳ سال ، شهردار شهر یزد ‌به مدت ۵ سال و مدیرکل دفتر فنی استانداری به مدت ۲ سال ازجمله سوابق کاری محمد رضا عظیمی زاده بوده است.

,

انتهای پیا/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه