اخبار داغ

سردار مقوا ساز:

رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است

رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است، ادامه داد: در این زمینه تمام بسیج به میدان آمده است و در کنار مسئولانی که بسیاری از آن ها دغدغه مند هستند، قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار علی مقواساز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی روستای قرغن  اظهار کرد: در دو سال اخیر مقام معظم رهبری دستوری به سپاه دادند که قرارگاه کمک مومنانه را ایجاد کرده و در این موضوع سپاه وارد عمل شود و تمام ظرفیت خود را برای مردم به کار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه اینگونه اقدامات در سپاه قبلا نیز وجود داشته است، تصریح کرد: در قرارگاه کمک مومنانه موضوع اشتغال وجود دارد که پرداخت وام های قرض الحسنه در این زمینه و همچنین کمیته اشتغال هفتگی ایجاد شده است و با اشتغال زایی در روستاهایی که این امکان وجود دارد که اشتغال مهاجرت معکوس ایجاد کند ، این اقدامات را تسهیل می کنیم.

,

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات در حوزه جهیزیه بوده است که تا هفته اخیر سه هزار  جهیزیه با کالاهای ایرانی توزیع شده است؛ همچنین تعدادی زندانی های غیر عمد آزاد شدند؛ از دیگر اقدامات، توزیع بسته معیشتی، لوازم تحریر، کمک آموزشی، کمک درمانی و پزشکی بوده است.

,

مقواساز با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است، ادامه داد: در این زمینه تمام بسیج به میدان آمده است و در کنار مسئولانی که بسیاری از آن ها دغدغه مند هستند، قرار گرفته، اما محرومیت زیاد است.

,

وی عنوان کرد: در جلسه ای که با سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران برگزارشد، اولویت اول استان را کم آبی عنوان کردیم همه استان از کم آبی رنج می برد؛ سپاه آماده است که در کنار مسئولان بتواند محرومیتی را از این روستا کم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه