اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۵ بیمار کرونایی در لرستان بر اثر ابتلا به قارچ سیاه جان باختند

۵ بیمار کرونایی در لرستان بر اثر ابتلا به قارچ سیاه جان باختند
آزادبخت گفت: تاکنون ۵ بیمار کرونایی در استان لرستان بر اثر ابتلا به قارچ سیاه جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح آزادبخت در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: قارچ سیاه با تضعیف سیستم ایمنی بدن، ایجاد هرگونه عفونت در بدن ممکن است رخ دهد که این بیماری قابل سرایت نبوده و به دلیل عدم رعایت بهداشت هم نیست بلکه فقط به دلیل ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تعداد افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند بسیار اندک است و تاکنون در استان پنج بیمار کرونایی که سیستم ایمنی بدن آنها بسیار ضعیف شده بود، بر اثر قارچ سیاه جان خود را از دست دادند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در همین راستا داروهای مورد نیاز در این نوع از عفونت تهیه و در اختیار بیماران قرار می گیرد.

,

آزادبخت با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا در استان گفت: بستری بیماران در بیمارستانها به کمتر از ۶۰۰ نفر رسیده و بستری موقت نیز به کمتر از ۷۰۰ بیمار کاهش یافته که لازم است با دریافت واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمک شود تا شیوع بیماری دوباره گسترده نشود.

,

وی بیان کرد: تا هفته آینده بسیاری از بخش هایی که تاکنون به کرونا اختصاص داده شدند، دوباره به حالت عادی برمی گردند و در اختیار بیماران در سایر موارد قرار می گیرد.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: لزوم تزریق واکسن کرونا برای همه گروه های اعلام شده ضروری است و هم اکنون نیز همه افراد می توانند این واکسن را دریافت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه