اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمک های مومنانه یادآور یاری رسانی های مردمی پشت جبهه است

کمک های مومنانه یادآور یاری رسانی های مردمی پشت جبهه است
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک های مومنانه در شرایط کرونایی امروز تداعی گر ایثار مردم ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دشتی  در گفتگو خبرنگار  سبلان ما ،  با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل دارای ۸۷ رزمنده و امدادگر ایثارگر است که از سه ماه تا سه سال در جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند، اظهار داشت: ۹ خانواده شهید و یک آزاده نیز در دوران دفاع مقدس با جانفشانی‌های خود نقش بسزایی را در اقتدار ملی ایفا کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی به نقش مهم امدادگران این نهاد در طول جنگ تحمیلی، گفت: امدادگران ایثارگر در کنار سایر اقشار مردمی و آحاد مختلف جامعه، علاوه بر رفع محرومیت و رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان، حضوری فعال در جبهه‌ها داشتند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه علاوه بر حضور امدادگران ایثارگر در جنگ تحمیلی، کمیته امداد استان اردبیل در پشت جبهه نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است، ابراز داشت: پشتیبانی از رزمندگان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی را می‌توان از جمله فعالیت‌های این نهاد در دفاع مقدس برشمرد.

,

وی با اشاره به شیوع بیماری  کرونا و مقایسه این برهه با دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم ایران علیرغم اینکه در شرایط بحرانی قرار داشتند ولی همواره پشت جبهه ها برای تقویت خط مقدم آمادگی کامل داشت و در این زمان که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنیم کمک های مومنانه یادآور آن روزها و رشادت ها است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه