اخبار داغ

یک مقام آگاه در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء:

ایران می‌تواند هزینه گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کند

ایران می‌تواند هزینه گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کند
یک مقام آگاه در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قادرند هزینه گزاف و غیر قابل جبران به دشمن تحمیل کنند.
[

شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک مقام آگاه در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) طی سخنانی در جمع نخبگان دانشگاهی در خصوص تهدیدات منطقه‌ای،گفت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، همچنان رتبه نخست تهدید و ناامنی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در شرایط امروز برنامه‌هایی برای خشکاندن این تهدید فراهم کرده‌ایم.

,

این مقام ارشد دفاعی تاکید کرد: دست پر ما به لحاظ وجود سناریوهای متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی و نیز منابع آمریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبودهای اطلاعاتی به شفافیت و دسترسی بالا تبدیل کرده و مفهوم آن این است که ما در این معادله از دست بالای استراتژیک برخوردار شدیم.

,

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قادرند هزینه گزاف و غیر قابل جبران به دشمن تحمیل کنند.

,

این مقام قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با بیان این مساله که عمده هزینه‌های مالی و انسانی و شکست‌های متعدد آمریکا در منطقه به ویژه طی دو دهه اخیر، متاثر از پیروزی از استراتژی‌ها و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: رابطه رژیم صهیونیستی و آمریکا به زودی به یک رابطه باخت – باخت تبدیل خواهد شد و ما در وقت مناسب شاخصه‌ها و مولفه‌های این رویداد را نشان خواهیم داد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه