اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

انقلاب اسلامی ایران، پرچمدار جبهه حق در جهان است

انقلاب اسلامی ایران، پرچمدار جبهه حق در جهان است
سردار کشکولی گفت: انقلاب اسلامی ایران، پرچمدار جبهه حق در جهان است و در راستای تحقق تمدن سازی تلاش می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم افتتاح حسینیه معمولان اظهار داشت: امام(ره) فرمود انقلاب اسلامی انفجار نور بود، نوری که امروز به دنیا می تابد و بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و در برابر ظالمان ایستادگی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: استکبار و صدام زمانی که دیدند نور انقلاب اسلامی شروع به تابیدن کرده است، تلاش داشتند تا جلوی این نور را بگیرند و جنگ تحمیلی را برنامه ریزی کردند اما به لطف خدا، امام(ره) و جانفشانی رزمندگان این جنگ با پیروزی ایران خاتمه یافت.

,

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدا مسیر سعادت را نشان می دهند، تصریح کرد: شهدا ستارگان شهرها هستند که ما را به نورانیت و سعادت هدایت می کنند و با گام برداشتن در مسیر شهدا می توان به اقتدار و سعادت دست یافت.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: هیچگاه شهدا و جانفشانی های آن بزرگواران از خاطر ملت فراموش نمی شود و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار هستند مانند امام حسین(ع) که در تاریخ ماندگار شد و ما باید پرچمداران خوبی در این مسیر باشیم.

,

وی بیان کرد: ما پرچمدار حق در جهان هستیم و در راستای تحقق تمدن سازی تلاش می کنیم البته لازم است که همه به دولت جدید انقلابی کمک کنیم تا در راستای اهداف انقلاب بتواند تلاش نماید.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به روی کار آمدن استاندار جدید در لرستان، گفت: همه ما وظیفه داریم استاندار جدیدی که در استان مشغول به کار می شود را حمایت نماییم تا شاهد پیشرفت و رفع مشکلات در استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه