اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار یزد:

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه استان است

سازمان همیاری پشتوانه بزرگ عمرانی در توسعه استان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، گفت: این سازمان پشتوانه بزرگی برای مدیریت استان به ویژه در حوزه عمرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محسن صادقیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با مدیریت خوب در دو سه سال اخیر شاهد تغییرات مثبتی در سازمان هستیم و استاندار یزد و معاونان استاندار از فعالیت های انجام شده در سازمان همیاری شهرداری‌های استان رضایت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون عمرانی استاندار این موفقیت را نتیجه تلاشهای همه کارکنان سازمان دانست و ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید در سازمان همیاری شهرداری های استان از همه پتانسیل ها و ظرفیت های سازمان در مسیر توسعه و آبادانی استان به نحو مطلوب استفاده شود.

,

صادقیان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های " ابوالقاسم محی الدینی " مدیرعامل سابق سازمان همیاری، " محمدرضا عظیمی زاده " را مدیری توانمند، مسلط، متعهد و متخصص دانست و افزود: مدیرعامل جدید می تواند با سابقه بسیار خوب مدیریتی تعامل خوبی بین مسئولان استان با سازمان همیاری شهرداری‌های استان برقرار کند و شاهد این مهم در طرح اقدام ملی مسکن که سازمان در اجرای آن مشارکت دارد، هستیم.

,

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در استان در دو سه سال اخیر در حوزه زیرساخت های راه، راه ‌آهن، ‌گاز، انرژی و آب افتاده است و گازرسانی به ۴۵۰ صنعت استان آغاز شده که تا ‌دو سال آینده به پایان می‌رسد و صنعت استان یزد صنعت سبزی خواهد بود که سوخت آن فقط با گاز انجام می‌شود.

,

صادقیان در پایان سخنان خود تصریح کرد: در استان از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر راه‌آهن ایجاد شده بود که در بازه زمانی ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به ویژه در سه سال اخیر ۴۵۰ کیلومتر راه‌آهن، معادل همه سال‌های قبل ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه