اخبار داغ

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد:

هفته ملی کودک به صورت مجازی برگزار می‌شود

هفته ملی کودک به صورت مجازی برگزار می‌شود
عمادی پور با بیان اینکه هفته ملی کودک به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: تلاش می شود تا برنامه ها با بهترین کیفیت و کار هنری برای کودکان و نوجوانان برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه عمادی پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از ۱۶ تا ۲۳ مهرماه به عنوان هفته کودک نامگذاری شده که به دلیل شرایط کرونا امسال نیز برنامه های این هفته به صورت مجازی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: طی این هفته ۶۲ عنوان برنامه مختلف فرهنگی و هنری در بروجرد برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود که نمایشگاه مجازی، اجرای سرود، تئاتر کاغذی، عکاسی، انیمیشن، معرفی کتاب، نمایش طنز، نامه ای به خانم صلح، کاردستی، قصه گویی، شعرخوانی و ایستگاه شادی از مهمترین برنامه هایی است که اجرا می شود.

,

مسئول کانون پروری فکری کودکان و نوجوانان بروجرد تصریح کرد: تلاش می شود تا برنامه ها با بهترین کیفیت و کار هنری برای کودکان و نوجوانان برگزار شود.

,

عمادی پور با اشاره به بازگشایی مراکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا و تغییر رنگ شهرستان از قرمز به نارنجی، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این مراکز بازگشایی می شوند.

,

وی بیان کرد: در همه مراکز به گونه ای برنامه ریزی می شود تا گروه های سنی با حضور در این مراکز بتوانند با خیال راحت و رعایت پروتکل ها در کلاسها و برنامه ها شرکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه