اخبار داغ

والیبال بانوان باشگاه های آسیا| خیز بانوان سایپا برای سکو/ نخستین تمرین نارنجی ها در تایلند بعد از سفری 17 ساعته

والیبال بانوان باشگاه های آسیا| خیز بانوان سایپا برای سکو/ نخستین تمرین نارنجی ها در تایلند بعد از سفری 17 ساعته
تیم والیبال بانوان سایپا در بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برای نخستین سکوی آسیایی والیبال بانوان ایران تلاش می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های باشگاه‌های زنان آسیا از نهم تا پانزدهم مهرماه با حضور هفت تیم به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و در سال 2021 در نیز حباب امن شدیدی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم والیبال بانوان سایپا قهرمان لیگ برتر سال 99 به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها با هدایت مریم السادات هاشمی شرکت می‌کند و در مرحله مقدماتی با تیم‌های سوپریم چانبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) در گروه B هم‌گروه است.

, B,

در گروه A نیز تیم‌های ناخون‌راتچاسیما (تایلند)، ژتیزو (قزاقستان) و چاکو موچو (فیلیپین) با هم روبرو خواهند شد.

, A,

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در سال 1999 برگزار و نماینده کره‌جنوبی قهرمان شد. این رقابت‌ها در سال‌های 2003 و 2020 برگزار نشده است.

,

در مجموع تاکنون بیست دوره این رقابت‌ها پیگیری شده است و نمایندگان پنج کشور چین (هشت دوره)، تایلند (6 دوره)، ژاپن (سه دوره)، قزاقستان (دو دوره) و کره جنوبی (یک دوره) به مقام قهرمانی دست یافتند.

,

همچنین نمایندگان کشورهای ژاپن (شش دوره)، چین و تایلند (پنج دوره)، قزاقستان و چین‌تایپه (دو دوره) نایب قهرمان قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شدند.

,

تیم والیبال بانوان سایپا در بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برای نخستین سکوی آسیایی والیبال بانوان ایران تلاش می‌کند که در صورت تحقق این هدف، ایران نیز در فهرست افتخارآفرینان این مسابقات قرار می‌گیرد.

,

شبنم علیخانی، ریحانه داورپناه، مهدیه خواجه کلایی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، فرزانه زارعی، پوران زارع، سودابه باقرپور، هانیه محتشمی پور، غزاله نجاتی، مونا آشفته، نگار کیانی و زهرا بخشی نارنجی پوشان سایپا در این رقابت‌ها هستند.

,

مریم السادات هاشمی (سرمربی)، شهرزاد ریاضی و مریم مطلبی (کمک مربی)، لیلا داوودآبادی (سرپرست) و مهدیه فراهانی (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فهی این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

,

به دلیل شیوع کرونا و انصراف بعضی تیم‌ها از حضور در این رقابت‌ها، کنفدراسیون والیبال آسیا با درخواست برخی کشورها برای حضور دو تیم در مسابقات موافقت کرده است و کشورهای تایلند، قزاقستان و فیلیپین با 2 نماینده در این مسابقات شدند.

,

تیم والیبال بانوان سایپا روزهای نهم تا یازدهم مهرماه و در مرحله گروهی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف تیم‌های سوپریم چانبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) می‌رود.

,

 

,

*نخستین تمرین سایپا در تایلند بعد از سفری 17 ساعته

, *نخستین تمرین سایپا در تایلند بعد از سفری 17 ساعته,

نارنجی‌پوشان سایپا بعد از سفری 17 ساعته به شهر ناخون‌راتچاسیما رسیدند و عصر امروز به وقت محلی نخستین تمرین خود را برگزار خواهند کرد.

,

 تیم والیبال بانوان سایپا برای شرکت در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا یکشنبه شب (ساعت 22) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد تایلند ترک کرد و بعد از طی کردن مسیری 17 ساعته به شهر ناخون‌راتچاسیما رسید.

,

نارنجی‌پوشان سایپا بعد از ورود به فرودگاه قطر، انجام چک لیست تست‌های PCR انجام شده در تهران و ترانزیت یک‌ساعته در این کشور از مسیر پروازی دوحه راهی بانکوک شدند؛ مسیری که 7 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید و سپس از طریق مسیر زمینی (4 ساعته) به شهر ناخون‌راتچاسیما، میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا رسیدند.

, PCR,

تمامی بازیکنان و کادرفنی سایپا در مجموع بعد از سفری 17 ساعته به هتل محل اقامت خود رسیدند و به محض ورود به هتل، تست PCR دادند که نتیجه تست همگی منفی اعلام شد.

, PCR,

رقابت‌های باشگاه‌های زنان آسیا در یک حباب به‌شدت کنترل شده برگزار خواهد شد. تدابیر بهداشتی به قدری شدید است که هیچ‌یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی حق خروج از اتاق‌های خود در هتل را ندارد و به محض حضور افراد در راهروی هتل از آن‌ها عکس گرفته شده و برای بار اول تذکر شفاهی دریافت می‌کنند و درصورت تکرار با جریمه نقدی مواجه خواهند شد. ضمن این که استفاده از آسانسور هم تنها به‌صورت تک‌نفری امکان‌پذیر است.

,

بازیکنان سایپا از ساعت 5 تا 6 و 30 دقیقه امروز به وقت محلی اولین تمرین خود را برگزار خواهند کرد. ساعت 21 امشب (به وقت محلی) نیز نشست کمیته فنی مسابقات با حضور سرمربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر در مسابقات برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه