اخبار داغ

اسلامی در مسکو:

واشنگتن در جایگاه اظهارنظر درباره نحوه همکاری ایران و آژانس نیست

واشنگتن در جایگاه اظهارنظر درباره نحوه همکاری ایران و آژانس نیست
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه واشنگتن در جایگاهی نیست که در زمینه نحوه همکاری ایران و آژانس اظهارنظر کند گفت: متاسفانه آژانس نیز تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی، برخورد سیاسی را جایگزین همکاری فنی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدا و سیما، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران برای گفتگو با مقامات روسی وارد مسکو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسلامی برای دیدار و رایزنی با آلکسی لیخاچوف رئیس شرکت دولتی روس اتم، روزسه شنبه با استقبال کاظم جلالی، سفیر ایران درمسکو و مسئولین شرکت دولتی روس اتم وارد مسکو شد.

, آلکسی, لیخاچوف, روزسه, درمسکو,

وی در بدو ورود به مسکو گفت: ادعای آمریکا درباره ضرورت دسترسی آژانس به کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ ستای کرج مردود و بی اعتبار است.

, سانتریفیوژ, ستای,

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: واشنگتن در جایگاهی نیست که در زمینه نحوه همکاری ایران و آژانس اظهارنظر کند. متاسفانه آژانس نیز تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی، برخورد سیاسی را جایگزین همکاری فنی کرده است.

, تحت فشار,

اسلامی تصریح کرد: این سفر در تداوم رایزنی‌های منظم بین تهران و مسکو و با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای انجام می‌شود.

, تداوم, مسکو,

 

,

انتهایپیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه