اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس:

وحدت، امنیت، اقتصاد مقاومتی و ما میتوانیم از ثمرات دفاع مقدس است

وحدت، امنیت، اقتصاد مقاومتی و ما میتوانیم از ثمرات دفاع مقدس است
مزگی نژاد با بیان اینکه ثمرات دفاع مقدس بی شمار است، گفت: وحدت، امنیت، اقتصاد مقاومتی و ما میتوانیم از ثمرات دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی و رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت و جایگاه دفاع مقدس ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اهمیت دفاع مقدس بسیار زیاد است و در چند جمله نمیتوان عمق و اهمیت آن را بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: دفاع مقدس یک حمله تحمیلی از طرف دشمنان بود که انقلاب اسلامی را از صحنه بردارند، نظام اسلامی را نابود و نظامی را باب میل خودشان به صحنه بیاورند.

,

رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: اما نتیجه دفاع مقدس برعکس شد و در حال حاضر شخصیتی مانند صدام روی حیات کره زمین پیدا نمکنید در حالی که انقلاب اسلامی مسیر خود را طی میکند.

,

مزگی نژاد عنوان کرد: امروز کشوری مثل جماهیر شوروی را که همه جانبه پشت صدام ایستاد و به کشور عراق کمک های نظامی و مالی کرد را روی نقشه کره جغرافیای زمین نمیبینیم در حالی که انقلاب اسلامی مسیر خود را طی میکند.

,

وی اظهار کرد: امروز منافقینی که سالهای سال برای صدام جاسوسی کرده، اطلاعات جمع کردند و در کشور ما ترور انجام دادند تا انقلاب اسلامی را به زعم خودشان ضعیف و نابود کنند امروز ما منافقان را در اوج ضعف و ذلت در کشورهای خارجی در حال گدایی میبینیم در حالی که انقلاب اسلامی پابرجاست و مسیرش را طی میکند.

,

رزمنده دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک حادثه ای بود که نه تنها دشمنان ما را به آرزوهایشان نرساند بلکه شرایط برعکس شد و ملت ایران و همه دلسوختگان نظام با رهبری امام خمینی (ره) و عنایاتی که خداوند بر ملت داشت تهدید را به فرصت تبدیل کرده و این فرصت امروز در سطح دنیا کاملا خودش را نشان میدهد.

,

مزگی نژاد بیان کرد: فرهنگ نبردی که در دوران دفاع مقدس توسط رزمنده های ما طراحی و پیاده سازی شد تمام معادلات نظامی دنیا را بهم زد.

,

وی به "نبرد تن با تانک" اشاره و تصریح کرد: معمولا در ارتش های دنیا در نبرد تن با تانک، تن آسیب میبیند اما در دوران دفاع میدس دیدیم در نبرد تن با تانک، تن پیروز و تانک نابود شد.

,

رزمنده دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدسی که مبانی اساسی آن معنویت و خودسازی درونی بود در برابر دشمن جواب داده است. فرهنگ معنویت دفاع مقدس ما در سایر کشورها در برابر دشمنان از جمله داعش، عربستان و ... جواب داده و با نگاه خاصی به این نوع نبردها میشود.

,

مزگی نژاد ادامه داد: تحولات نظامی دنیا بهم ریخته و به دنبال انقلاب اسلامی هستند که این نوع نبرد را آموخته و تجربه کنند.

,

وی افزود: دفاع مقدس سرآغازی شد برای به وجود آوردن فرهنگ های مختلف در عرصه های مختلف که امروز جامعه جهانی یا دشمنان ما در دنیا در فضای این نوع فرهنگها و نبردها که در انقلاب اسلامی شکل گرفت ماندند و به دنبال راه چاره هستند تا به نوعی خود را از این ورطه نجات دهند اما خوشبختانه هنوز به نتیجه نرسیدند و ان شاءالله در آینده هم به نتیجه نخواهند رسید.

,

رزمنده دفاع مقدس در مورد ثمرات دفاع مقدس با بیان اینکه ثمرات خیلی زیاد است، گفت: ما در دفاع مقدس فهمیدیم که باید روی پای خود بایستیم و ایستادیم. در دفاع مقدس فهمیدیم" ما میتوانیم" و توانستیم. فهمیدیم اگر به خدا توکل کنیم پیروز هستیم نه به کدخدا برای شرایط فعلی، اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری از آن یاد میکنند در جبهه های جنگ تجربه شد و با کمترین امکانات و شرایط توانستیم به پیروزی برسیم.

,

مزگی نژاد عنوان کرد: ثمرات دفاع مقدس در عرصه سیاسی به ما آموخت که اگر در برابر دشمنان به آنچه خدای متعال وعده داده عمل کنیم موفق میشیوم و دشمنان برای رها شدن از منجلابی که خودشان به وجود آوردند از ما دنباله روی خواهند کرد.

,

وی اظهار کرد: یکی از برکات دفاع مقدس، امنیت بود. امروز در بالاترین سطح امنیتی هستیم و وجب به وجب کشور در امنیت بوده که این را دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورده است.

,

رزمنده دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد اگر خودسازی کنیم و در مقابل دشمنان درونی و بیرونی تسلیم نشویم، عزت پیدا خواهیم کرد.

,

مزگی نژاد عنوان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همان رویه و کارکرد دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان جواب میدهد. اگر روی پای خودمان بایستیم به خود تکیه کنیم نه دشمن، خدا را در نظر داشته باشیم نه کدخدا را و به فرمایش های مقام معظم رهبری عمل کنیم قطعا پیروز هستیم.

,

وی اظهار کرد: اگر امروز در داخل کشور دست به دست هم بدهیم، موانع اقتصادی را یکی پس از دیگری بشناسیم و این بحران اقتصادی را با یاری خدا به فرصت تبدیل کنیم دست دشمنان خالی شده و سلاح تحریم کم کم کند خواهد شد.

,

رزمنده دفاع مقدس افزود: اگر امروز همه در کنار هم باشند؛ چه آنهایی که در دوران دفاع مقدس نقش داشتند چه آنهایی که نداشتند جوانان و نوجوانانی که بعد از آن به دنیا آمدند و بسیار افراد با انگیزه و علاقه مندی هستند مشکلات را رفع خواهیم کرد.

,

مزگی نژاد بیان کرد: امروز وحدت جامعه ما بهترین کمک به ادامه انقلاب اسلامی در صحنه است و رفع مشکلات با وحدت محقق خواهد شد. ان شاءالله با همدلی مشکلات برطرف و دشمنان آرزوهایی را که برای کشور ما دارند به گور خواهند برد.

,

وی با بیان اینکه نقش جوانان در دفاع مقدس بسیار مهم بود، اظهار کرد: امروز ما خیل عظیمی از جوانان تحصیلکرده و با بصیرت داریم که در بسیاری از عرصه های از جمله علمی حضور داشته و اطلاعات دارند.

,

رزمنده دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس یک نفر به نام سردار حسن طهرانی مقدم داشتیم که فرهنگی به نام موشک نقطه زن را به وجود آورد اما در حال حاضر نخبگان زیادی داریم که هر کدام حرفی برای گفتن دارند‌.

,

مزگی نژاد بیان کرد: اصل نظام و انقلاب اسلامی اهمیت زیادی به جوانان داده و میدهد و مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند من تا نفس دارم از شرکت های دانش بنیان و نخبگان حمایت میکنم.

,

وی با بیان اینکه نظام معتقد بر مسئولیت دادن به جوانان است، افزود: اگر امروز مسئولیت ها به افراد جوانان و شایسته در نظام اسلامی داده شود بهتر میتوانند کار کنند چون سواد، آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی بیشتری دارند.

,

رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز نشر ارزشهای دفاع مقدس موضوع بسیار مهمی است که وظیفه ما است با عمل به وصیت شهدا آن را به نسل های بعد منتقل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه