اخبار داغ

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) مطرح کرد؛

دستگیری محرومان در هر نقطه یکی از رسالت های سپاه

دستگیری محرومان در هر نقطه یکی از رسالت های سپاه
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: یکی از رسالت های مهم امروز سپاه و مسئولان این است که دست محرومان را در هر نقطه ای از استان که هستند، بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار علی مقواساز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح منزل مسکونی روستای گوگد اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم امروز سپاه و مسئولان این است که دست محرومان را در هر نقطه ای از استان که هستند، بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به خدمات زیاد و بزرگ گروه های جهادی در دو سال اخیر تصریح کرد: خدمات گروه های جهادی در رشته هایی مانند اشتغال، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر خانه محرومان، بسته معیشتی و … بوده است.

,

وی افزود: امروز در شهرستان گلپایگان دو اتفاق خوب افتاد که یکی افتتاح آبرسانی به روستای قرغن و یکی افتتاح منزل محرومی است که از نمونه های کارها در این زمینه در شهرستان و استان زیاد است که جا دارد من از مسئولان و کسانی که در این مینه کمک کردند تشکر کنم.

,

مقواساز عنوان کرد: در قرارگاه کمک مومنانه 9 محور و فرمان داریم که از جمله این محورها  ازدواج آسان و کمک به تهیه جهیزیه، فعالیت در حوزه اشتغال، کمک به ساخت و تعمیر منازل محروم، کمک های آموزشی است که البته سپاه و بسیج به کمک خیران و مسئولان دست به دست هم داده و اقدامات ویژه ای را انجام دادند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه