اخبار داغ

طی مراسمی انجام شد؛

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در خراسان‌جنوبی

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در خراسان‌جنوبی
در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس و همزمانی به ایام بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد پسران شیخ هادی هادوی (دوره اول) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس و همزمانی به ایام بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد پسران شیخ هادی هادوی (دوره اول) با حضور محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی صبح امروز در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند:" امید من به شما نوجوانان و دانش‌آموزان است".

,

وی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و برای این‌که در این زمینه موفق باشند باید از سیره شهدا پیروی کرده و ادامه دهنده مسیر باشند.

,

واقعی بیان کرد: اگر امروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم نباید یادمان برود که چه جانفشانی‌هایی در این سال‌ها انجام شده است.  

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: امام خمینی (ره) از سنگرهای جبهه به عنوان دانشگاه انسان سازی یاد کردند و این نشان دهنده آن است که علم آموزی همیشه و همه جا ادامه داشته و دارد.

,

واقعی با بیان این‌که باید قدردان ایثارگری‌های  شهدا، رزمنده‌ها، جانبازان و خانواده‌های آنها باشیم، تصریح کرد: اگر قدر دان ایثارگری های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس نباشیم، دچار خسران خواهیم شد.  

,

وی اظهار کرد: صبر مثال زدنی جانبازان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و ... به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران منشاء خیر و برکات هستند و همیشه روحیه ایثار و از خودگذشتگی را حفظ کرده و می‌کنند.  

,

واقعی با بیان این‌که شهید حاج قاسم سلیمانی از دوران نوجوانی در مکتب امام خمینی (ره) بود، گفت: این سردار بزرگ همواره در مکتب ولایت بود و با شهادتش نیز طومار استکبار در هم پیچیده شد.

,

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان آینده سازان این کشور بوده و قرار است در تمدن سازی نوین اسلامی نقش آفرین باشند و ان‌شاءالله با قرار گرفتن در مکتب شهید سلیمانی و ادامه دادن این مسیر تمدن نوین اسلامی به دست این دانش آموزان رقم خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه