اخبار داغ

مهاجم اسبق سرخابی‌ها:

سردار آجرلو استقلال را متحول می‌کند / پرسپولیس شانس نخست قهرمانی لیگ برتر

سردار آجرلو استقلال را متحول می‌کند / پرسپولیس شانس نخست قهرمانی لیگ برتر
فراز فاطمی گفت: سردار آجرلو قطعاً با تفکر و تأمل مدیریت باشگاه استقلال را پذیرفته و قطعاً می‌تواند در آینده هواداران استقلال را با عملکرد خود شاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز فاطمی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز، درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال و انتخاب سردار آجرلو به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: سردار آجرلو فرد ورزشی محسوب می‌شود که سال‌ها در مدیریت ورزشی فعالیت‌های مثبت داشته است.

وی با بیان اینکه سردار آجرلو مدیر امتحان پس داده کشورمان است، اضافه کرد: مدیرعامل جدید به وضعیت استقلال کاملاً اشراف دارد و درصورتی که زمان لازم را داشته باشد و مشکلات حاشیه‌ای برای وی ایجاد نکنند می‌تواند استقلال را از نظر مدیریتی متحول کند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: سردار آجرلو قطعاً با تفکر و تأمل مدیریت باشگاه استقلال را پذیرفته و قطعاً می‌تواند در آینده هواداران استقلال را با عملکرد خود شاد کند.

فاطمی با ارزیابی عملکرد فرهاد مجیدی طی ماه‌های حضور در استقلال به‌عنوان سرمربی بیان کرد: نباید کتمان کنیم که استقلال شرایط مدیریتی مناسبی نداشت و در برهه‌ای این تیم وارد حاشیه شد و هواداران توقع داشتند مجیدی یک جام برای این تیم بیاورد که متأسفانه اینگونه نشد.

عیار استقلال در لیگ برتر امسال مشخص می‌شود

وی با بیان اینکه باید به مجیدی زمان داده شود و امسال عیار تیم استقلال مشخص می‌شود، تبیین کرد: درصورتی‌که تا نیم‌فصل به مجیدی زمان بدهند می‌تواند تفکرات خود را در استقلال اعمال کرده و به نتایج خوبی برسد.

مهاجم اسبق سرخابی‌ها درباره شرایط تیم پرسپولیس هم اینگونه توضیح داد: پرسپولیس روند بسیار خوبی دارد و حتی در نقل و انتقالات هم خوب عمل کرده است و بازیکنان تأثیرگذار زیادی دارد و با هدایت گل‌محمدی پرسپولیس دوباره شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

فاطمی در پاسخ به این سوال که در کدام یک از تیم‌های سرخابی موفق‌تر بودید؟ تشریح کرد: هردو تیم بسیار خوب هستند و در آسیا حرفت‌های زیادی برای گفتن داشتند. من نیز در هر دو تیم روزهای خوبی داشتم و احترام زیادی برای هواداران سرخابی قائل هستم.

وی درباره اینکه اکنون مشغول چه کاری هستید؟ تشریح کرد: در تیم ملی جوانان به‌عنوان مدیر اجرایی مشغول به کار بودم که به‌دلیل شیوع کرونا مسابقات لغو شد و اکنون نیز از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که در حال بررسی آنها هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه