اخبار داغ

سازمان راهداری اعلام کرد؛

خروج ۱۵۵ هزار زائر اربعین از مرز مهران و شلمچه/ آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای بازگشت زائران

خروج ۱۵۵ هزار زائر اربعین از مرز مهران و شلمچه/ آماده‌باش ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای بازگشت زائران
معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری با اشاره به خروج ۱۵۵ هزار زائر اربعین از مرز مهران و شلمچه، گفت:راوزانه ۵۰۰ اتوبوس برای سفرهای بازگشت زائران اعزام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک طالبی با بیان این که از ۲۸ شهریور ماه تا ۵ مهر ۳۵ هزار زائر از مرز مهران و ۱۲۰ هزار نفر از مرز شلمچه خارج شدند ، اظهار کرد: به منظور بازگشت این زائران از مرزها، ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد نیاز به مرزها اعزام شدند که به طور متوسط روزانه ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بوده و در صورت افزایش تقاضا ، ناوگان بیشتری اعزام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: استان های معین برای تأمین ناوگان در شلمچه و چذابه پیش بینی شده و ستاد مرکزی اربعین در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستادهای متناظر استانی در ایلام و خوزستان در حال رصد زائران بوده و تمهیدا ت خودرویی برای آن ها اندیشیده شده است.
,
 
,
طالبی با اعلام این که قرارگاه مرکزی اربعین حسینی در ستاد مرکزی این سازمان از سوم مهرماه آغاز به کار کرده است، گفت: تردد زائران ورودی و خروجی در مرزهای غربی به صورت لحظه‌ای و آنلاین رصد شده و در اعزام ناوگان مورد نیاز به مرزها اقدام می‌شود.
,
 
,
معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری اضافه کرد: با ایجاد و برقراری کشیک در سطح ادارات کل استانی و پایانه های مسافربری سراسر کشور ، امکان آمادگی لحظه ای برای اعزام ۲۴ ساعته ناوگان به سمت مرزهای شلمچه و چزابه فراهم شده و به منظور ارایه خدمات هرچه بهتر به زائران ، نمایندگان استان های معین در مرزهای یادشده استقرار دارند.
,
 
,
طالبی یادآور شد: اصلاح و بهبود زیرساخت‌های فنی و شبکه‌ای در جهت ایجاد تسهیلات برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر یکی دیگر از اقدامات است که به تسهیل و روان سازی اعزام ناوگان فعال اتوبوسی به مقاصد منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه و بالعکس منجر می شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه