اخبار داغ

فرمانده ناجا:

آمادگی کامل پلیس برای بازگشت زائران اربعین/ گیت‌های ویژه در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران فعال شود

آمادگی کامل پلیس برای بازگشت زائران اربعین/ گیت‌های ویژه در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران فعال شود
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آغاز موج بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در صورت افزایش حجم تردد در مرز مهران گیت های ویژه و فوق العاده بازگشایی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سردار حسین اشتری بامداد چهارشنبه در پایانه مرزی مهران ،ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در حال حاضر موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و با توجه به اینکه افرادی که به صورت پرواز هوایی عازم کربلای معلی شده اند، می توانند از مرز بین المللی مهران وارد کشور شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران و چذابه آمادگی پذیرایی زائران عزیز را به طور کامل دارند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسوولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران ارائه دهند و در صورت افزایش حجم تردد زائران به کشور اقدام به بازگشایی گیت های فوق العاده و ویژه خواهیم کرد تا از اتلاف وقت هموطنان جلوگیری شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل و نقل و سایر سازمانها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبداء به صورت شبانه روز تلاش می کنند.

,

سردار اشتری تصریح کرد: همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای مواصلاتی اندیشیده اندتا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال شوند.

,

وی از زائران خواست: در حین ورود به کشوراز عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده اند با استراحت کامل به  مکان های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه